محرومیت مهرداد محمدی مهاجم تیم استقلال با توجه به فسخ قرارداد او و ثبت مجددش در سازمان لیگ، تا هفته هشتم لیگ برتر به طول خواهد می‌انجامد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهرداد محمدی بازیکن تیم فوتبال استقلال که به دلیل اظهارات خود پس از مسابقه پایانی فصل گذشته؛ شش جلسه از همراهی این تیم محروم شده‌ بود، تا هفته هشتم نمی‌تواند آبی‌های پایتخت را در لیگ برتر همراهی کند.

باشگاه استقلال در تاریخ ۳۱ مرداد ماه و پس از هفته نخست لیگ برتر،‌ قرارداد مهرداد محمدی را به دلیل مشکلات سقف بودجه به صورت یکطرفه فسخ کرد تا بتواند قرارداد بلانکو را به ثبت برساند که همین موضوع باعث شد تا مهرداد محمدی به شدت از باشگاه استقلال دلخور باشد.

پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت شب گذشته فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال قرارداد جدیدی با مهرداد محمدی امضا کرد و این قرارداد در سازمان لیگ به ثبت رسید، اما همین دوری دو هفته‌ای از لیست استقلال باعث شد تا محرومیت مهرداد محمدی تا هفته هشتم لیگ برتر به طول بینجامد.

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد با توجه به فسخ قرارداد مهرداد محمدی در تاریخ ۳۱ مردادماه، این بازیکن تنها یک جلسه از محرومیت شش+ جلسه‌ای خود را پشت سر گذاشته و با ثبت قرارداد مجدد او در سازمان لیگ؛ باید پنج هفته دیگر از محرومیتش را پشت سر بگذارد و به این ترتیب تا هفته هشتم لیگ برتر نمی‌تواند آبی‌های پایتخت را همراهی کند.

منبع: تسنیم