یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

بعد از شکست غیرمنتظره آبی‌ها مقابل استقلال‌خوزستان، حجم انتقادات از نکونام به شکل چشمگیر و بی‌سابقه‌ای افزایش یافت.

جواد نکونام

به گزارش همشهری‌آنلاین، درحالی‌که فقط ۸روز دیگر به برگزاری نخستین بازی استقلال مقابل الغرافه قطر در لیگ نخبگان مانده، این باشگاه بخشی از عجیب‌ترین روزگارش را تجربه می‌کند و در نوعی بلاتکلیفی مخرب به سر می‌برد. کل موضوع هم این است که مدیران استقلال نمی‌دانند باید با جواد نکونام ادامه بدهند یا نه.

بعد از شکست غیرمنتظره آبی‌ها مقابل استقلال‌خوزستان، حجم انتقادات از نکونام به شکل چشمگیر و بی‌سابقه‌ای افزایش یافت. در همین راستا، شایعات زیادی در مورد برکناری جواد نکونام و مذاکره باشگاه با گزینه‌های جانشینی او بر سر زبان‌ها افتاد. عجیب اینکه مدیران استقلال در تمام طول این چند روز سکوت کرده بودند؛ نه شایعات را تأیید می‌کردند و نه حاضر بودند از نکونام حمایت کنند. حتی وقتی بعد از کلی فشار یک بیانیه صادر شد، در آن یک‌بار هم نام نکونام برده نشد و کلا کسی نفهمید قرار است این مربی بماند یا برود! در همین خلال، برخی بازیکنان استقلال هم با انتشار استوری‌های هماهنگ به‌نوعی اقدام به حمایت از جواد کردند. خود این مربی هم با عدول از موضع ابتدای فصلش، قول داد حتما در پایان فصل استقلال را قهرمان کند؛ وعده‌ای که به‌نظر می‌رسد در راستای خریدن زمان داده شده است.

هر چه هست حداقل تا لحظه تنظیم این مطلب، وضعیت نیمکت استقلال روشن نبود. با اینکه صبح دیروز برخی رسانه‌ها خبر قطعی جدایی نکونام را منتشر کردند و گفتند یک مربی بلغاری جای او را خواهد گرفت، جواد در تمرین عصر آبی‌پوشان حضور یافت تا ابهامات دوچندان شود. خب اگر نکونام را می‌خواهید، با قدرت از او حمایت کنید تا حساب کار دست بازیکنان هم بیاید. شاگردان یک مربی چطور می‌توانند برای او بازی کنند، درحالی‌که نمی‌دانند در مسندش ماندگار هست یا نه؟ اگر هم جواد را نمی‌خواهید، رسما از خدماتش تشکر کنید و یک سرمربی جدید بیاورید. این برزخ، به استقلال صدمه می‌زند.

کد خبر 879658
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha