۳ زن هندی با شناسایی زنان ثروتمند آنها را به قتل می‌رساندند تا اموالشان را سرقت کنند.

همشهری آنلاین_ حوادث: به نقل از رسانه‌های هند، در ماه ژوئن امسال، جسد زنی به نام ناگور در منطقه تنالی در ایالت جنوبی آندرا پرادش هند، در یک خیابان خلوت پیدا شد. در کالبدشکافی مشخص شد که این زن بر اثر سم سیانور به قتل رسیده است و از همان زمان تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی قاتل آغاز شد.

بررسی‌ها ادامه داشت، تا اینکه پلیس در جریان ۳قتل مشابه دیگر هم قرار گرفت. در این قتل‌ها نیز قربانیان بر اثر استفاده از سم سیانور کشته شده و اجسادشان را خیابان‌هایی خلوت رها شده بود. تحقیقات از این حکایت داشت که طلا و اموال قیمتی همه مقتولان سرقت شده بود.

پلیس در ادامه بررسی‌ها مطمئن شد که این جنایات سریالی است و قاتل یا قاتلان طعمه‌های خود را از بین زنان ثروتمند انتخاب کرده و پس از قتل آنها، اموالشان را سرقت می‌کردند.

در حالی که تلاش برای کشف این معمای جنایی ادامه داشت، ۲ زن به اداره پلیس مراجعه کردند و از زنانی که می‌خواستند به زور به آنها آب میوه بدهند، شکایت کردند.

یکی از آنها به پلیس گفت: برای خرید از خانه خارج شده بودم که زنی به من نزدیک شد و طرح دوستی ریخت. او مرا به صرف نوشیدنی دعوت کرد اما چون به وی مشکوک شده بودم قبول نکردم. در همین هنگام دو زن دیگر هم به او ملحق شدند و تلاش کردند به زور به من آبمیوه بخورانند اما موفق شدم از دستشان فرار کنم.

با اطلاعاتی که این دو زن در اختیار پلیس قرار دادند، عاملان جنایت‌های سریالی شناسایی و دستگیر شدند. آنها ۳زن ۶۰، ۴۰ و ۳۲ساله بودند که در بازجویی‌ها به قتل‌های سریالی اعتراف کردند.

آنها گفتند که پس از شناسایی زنان ثروتمند در خیابان‌، به آنها نزدیک شده و طرح دوستی می‌ریختند. سپس آنها را به صرف نوشیدنی دعوت کرده و در محلی خلوت به آنها آبمیوه آغشته به سیانور می‌دادند. پس از قتل قربانیان هم اموال باارزش آنها را سرقت کرده و متواری می‌شدند.

این قاتلان سریالی اعتراف کردند که در طول ۳ ماه با این روش، ۴ زن را به قتل رسانده‌اند.

همچنین در بررسی‌ها مشخص شد که سردسته این باند قبلا عضو یک باند جنایتکار بوده است.

با دستگیری متهمان، تحقیقات پلیس از آنها ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین