مجموع نظرات: ۰
جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
۱ نفر

۲ سال پس از مرگ قاتل مخوف آمریکا که بیش از ۹۰ نفر را به قتل رسانده بود، دادگاهی در می‌سی‌سی‌پی او را به اتهام قتل یک زن دیگر محکوم کرد.  

قاتل مخوف لیتل

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از ای بی سی‌ نیوز، ۲۲ ژانویه ۱۹۷۸، جسد زنی به نام جولیا کریچفیلد ۳۶ ساله، در یک گودال در شهر هریسون ایالت می‌سی‌سی‌پی توسط یک رهگذر پیدا شد.

بلافاصله پلیس به محل حادثه اعزام و پیکر بی جان جولیا به پزشکی قانونی منتقل شد. در کالبدشکافی مشخص شد که این زن بر اثر خفگی به قتل رسیده است و از همان زمان تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی قاتل آغاز شد. اما با وجود دستگیری چندین مظنون، عامل جنایت شناسایی نشد و این پرونده برای چند دهه سر به مهر باقی ماند.

پرونده قتل جولیا همچنان مفتوح بود تا اینکه ۴۰ سال بعد، یک جنایتکار سریالی به نام ساموئل لیتل که به قتل بیش از ۹۰ نفر در سراسر آمریکا اعتراف کرده بود و در زندان به سر می‌برد، به قتل جولیا نیز اعتراف کرد.

او زمانی که در زندان به سر می‌برد، به مسئولان آنجا گفت که در دهه ۷۰ زن جوانی را در شهر هریسون به قتل رسانده است. به این ترتیب تیمی از ماموران برای بازجویی از این جنایتکار مخوف راهی زندان تگزاس شدند. در طول چند ساعت بازجویی، ساموئل لیتل به قتل جولیا اعتراف کرد و جزئیاتی درباره مرگ او ارائه کرد که فقط خودش می‌دانست.

با بررسی دی‌ان‌ای قاتل که در صحنه قتل‌ به جا مانده بود و اطلاعاتی که قاتل در مورد نحوه قتل داده بود، مشخص شد که گفته‌های مرد جنایتکار حقیقت دارد و جولیا نیز یکی از قربانیان او بوده است. در نهایت، قرار شد که مرد جنایتکار از زندان تگزاس به می سی سی پی منتقل شود تا به اتهام قتل و همچنین هر اتهام دیگری که ممکن است علیه او باشد پاسخ دهد. اما حدود ۲ سال پیش بود که این قاتل سریالی، بر اثر بیماری در زندان جان باخت و رازهای زیاید را با خودش دفن کرد.

با مرگ مرد جنایتکار، رسیدگی به پرونده قتل جولیا اما همچنان ادامه داشت و حالا بعد از گذشته ۲ سال از عامل جنایت، پلیس اعلام کرده که همه شواهد و مدارک به دست آمده در این پرونده نشان می‌دهد که جولیا توسط این مرد به قتل رسیده است و به این ترتیب دادگاهی در می‌سی‌سی‌پی، قاتل مرده را به اتهام قتل زن جوان محکوم کرد و به این ترتیب تعداد قربانیان ساموئل لیتل به ۹۱ نفر رسید.

کد خبر 877859
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha