تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

با پیگیری مدیریت شرکت نوسازی و عمران چیتگر، بعد از گذشت نزدیک به یک دهه از افتتاح مجتمع باملند، این مجتمع تجاری و تفریحی به شبکه آب شرب شهری متصل شد.

همشهری آنلاین- مجید قادری‌آذر، با اشاره به نحوه تامین آب شرب مورد نیاز واحدهای تجاری باملند در طول سال‌های گذشته، عنوان کرد: بعد از تحویل باملند به شهرداری، نواقص حوزه‌ی زیرساخت این مجموعه با پیگیری مجدانه، احصا و برنامه‌ی عملیاتی رفع نواقص به اجرا در آمد که اتصال به شبکه‌ی شهری آب شرب، از مهم‌ترین نتایج این اقدامات است.

سرپرست شرکت نوسازی و عمران چیتگر تاکید کرد: تا قبل از اتصال به شبکه آب شهری، تامین آب شرب مورد نیاز، با تانکر انجام می‌شد که دارای ملاحظات خاص بهداشتی بود و با قطع برق، عملا امکان انتقال آب به مبادی مصرف، با مشکل مواجه می‌شد که نارضایتی شهروندان، مشتریان و صاحبین کسب و کار باملند را به همراه داشت. الحمدالله با اتصال به شبکه آبرسانی شهری، این مشکل مرتفع شد.

قادری‌آذر با اشاره به سایر اقداماتی که در دستور کار مدیریت جدید مجتمع تجاری تفریحی بام‌لند است، اضافه کرد: با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مشتریان و مستاجران باملند، اصلاح سامانه‌ی آبیاری فضای سبز، اصلاح شبکه‌ی برق‌رسانی مجموعه و رفع نواقص ایمنی، از دیگر برنامه‌های عملیاتی و عمرانی شرکت نوسازی و عمران چیتگر در حوزه مدیریت مجتمع باملند است که امیدواریم تا پایان سال به اجرا درآید.

منبع: همشهری آنلاین