مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از درآمد ماهانه ۱۸ میلیارد تومانی شهرداری تهران از محل اجاره مغازه‌های مجموعه تجاری بام لند خبر داد.

بام لند

به گزارش همشهری آنلاین، انعقاد قرارداد با کسبه بام لند چالش بزرگ شهرداری تهران است که گاهی اوقات از آن با عنوان قرارداد ترکمنچای یاد می شود. مجید قادر ی آذر، عبارت قرارداد ترکمن چای را نمی پذیرید و می گوید: «سال ۹۲ قراردادی با شرکتی منعقد شد که در ادامه سال ۹۶ تا ۹۷ مسائلی در قرارداد منجر شد، شهرداری پیگیری‌های دعوای حقوقی را در دستور کار خود قرار بدهد. با پیگیری‌های مکرر و مستمر در نهایت امسال بام‌لند به شهرداری تحویل داده شد و پس از آن نیز اقدامات لازم جهت ساماندهی این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.» به گفته او ۱۳۰ واحد تجاری در مجموعه بام لند وجود دارد که برخی متراژ پایین و تعدادی هم متراژهای بالایی دارند. ماهیانه ۱۸ میلیارد تومان درآمد از محل اجاره مغازه‌های بام‌لند در اختیار شهرداری تهران قرار می‌گیرد که سالیانه این رقم به حدود ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

حل مسائل بام لند

قادری با بیان این که در این دوره از مدیریت شهری اقدامات و اتفاقات خوبی در ارتباط با بام‌لند انجام شده است، تاکید می کند: «پس از گذشت حدود یک دهه سرانجام، آب شرب به این منطقه متصل شد و همچنین چالش‌ها و نوسانات برق مرتفع شده است. علاوه بر اینکه به دنبال پیگیری موضوعات ایمنی و تاسیساتی در بام‌لند هستیم. همچنین رویکرد ما این است که بتوانیم واحدها و کسبه‌های موجود در بام‌لند سود و انتفاع داشته باشند و شرایطی فراهم شود که شهروندان نیز با مراجعه به این منطقه رضایت کامل را داشته باشند.»

عرضه محصولات با کیفیت

مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر با اشاره به این که در ابتدای تاسیس بام‌لند برندهای خارجی مستقر شدند، می گوید: «در گذر زمان برندهای ملی با کیفیت و داخلی معتبر به بام لند آمدند. تلاشمان بر این است که با توجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم اعلام شده است بتوانیم حمایت لازم را از تولیدات داخل داشته باشیم. در بام لند به دنبال کالاهای لاکچری نیستیم و رویکرد ما عرضه باکیفیت کالاهای مناسب با قیمت‌های مناسب است.»

تامین پارکینگ مناسب

مجید قادری در ادامه به فضای پارک خودرو هم اشاره و عنوان می کند: «در غرب دریاچه خلیج فارس و سایر قسمت‌های این دریاچه مشکل جدی در بحث پارکینگ وجود ندارد. البته با صحبت‌هایی که صورت گرفته است جهت تامین پارکینگ در محدوده بام‌لند طرحی در کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران تهیه شده تا بتوانیم با همکاری شهرداری منطقه ۲۲، پارکینگ مورد نظر را در این محدوده تامین کنیم.»

کد خبر 884560
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    10 0
    شهرداری از نفس کشیدن در منازل هم سود می برد فقط معلوم نیست کجا میرود .