سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رضا درویش به عنوان مدیرعامل و با وجود محدودیت‌ها، عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش همشهری‌آنلاین،افشین پیروانی روز جمعه در جمع خبرنگاران و در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ایران پیش از اعزام به عربستان جهت حضور در بازی برابر الاهلی در لیگ نخبگان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و یک بازی سخت در جده با الاهلی خواهیم داشت. الاهلی بازیکنان گران‌قیمت زیادی دارد اما ما هم پرسپولیس هستیم که قهرمان چندین ساله ایرانیم و می‌رویم یک بازی خوب انجام دهیم.

وی در خصوص توپ‌های مخصوص لیگ نخبگان گفت: بحث استادیوم‌ها و محل کلنگ‌زنی آن بود که من گفتم قبل از این موضوع، توپ‌ها را به دست ما برسانیم. خدا را شکر روز بعد از آن یعنی دیروز توپ‌ها به دست ما رسید.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صدور روادید بازیکنان برای حضور در عربستان عنوان کرد: با زحمات زیاد این کار انجام شد. تا این لحظه مشکل خاصی برای تیم وجود ندارد.

پیروانی در مورد عملکرد رضا درویش در پرسپولیس گفت: عملکرد درویش را نباید فقط با این نقل و انتقالات بسنجیم. او سه سال است که در پرسپولیس حضور دارد. درویش در روز جشن هوادار هم اعلام کرد که چهار قهرمانی با پرسپولیس آورده و او سهمی در این قهرمانی‌ها داشته است. شاید نزدیک ۴۰ مدیرعامل دیدم. درویش در زمان بازیگری من به عنوان هوادار به اینجا می‌آمد. در نهایت او عملکرد خوبی داشته است. البته انتقاداتی هم از او وجود دارد اما این اتفاقات به دلیل محدودیت‌هاست.

وی تصریح کرد: صحبت‌های درویش باید بیشتر مورد فکر قرار بگیرد. چطور می‌شود چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات، اعلام می‌کنند سقف افزایش دارد. خواهش من این است در جلسات خود کارشناس هم ببرند. این برای فدراسیون قشنگ نیست که به یکباره قانون را لغو کنند. این افراد در خصوص پاداش‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا چگونه پیش‌بینی کردند که چهار نماینده ایران، پاداش خواهند گرفت. چطور می‌شود در چند ساعت بازیکن بگیریم. من می‌گویم تیم خوبی داریم و بازیکنان خوبی هم داریم و مدعی اصلی قهرمانی هستیم و اگر حرفی می‌زنیم، نمی‌خواهیم دل هواداران را خالی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قانون خوبی گذاشتید، چرا برداشتید؟ اگر ایراد داشت چرا گذاشتید؟ معمولی‌ترین بازیکن آمد گفت سقف می‌خواهم. بازیکن ساعت ۱۲ شب چگونه به لیست یک تیم اضافه شد؟ معلوم است یک خبرهایی هست. مگر می‌شود فرق بگذارید. یک کاری کردند درویش و مجموعه باشگاه زیر سوال بروند که چرا بازیکن بهتر نگرفتید. خب قانون وجود داشت. این برای مجموعه فدراسیون است. فدراسیون جزو ارگان‌های کشور است. رییس یک فدراسیون فوتبال در هر کشوری از نصف وزرای آن کشور معروف‌تر است. در مجموع بگویم که این قاون ایراد داشته است. کارشناسان فوتبالی باید در این مورد نظر بدهند. ۱۲ تیم دیگر حق دارند اعتراض کنند چرا که به آن‌ها ظلم شده است.

پیروانی در مورد استادیوم‌های فوتبال ایران گفت: پرسپولیس با این بزرگی سه بازی مهمان بوده است. این خوب نیست. در این مدت بازسازی استادیوم آزادی می‌شد ۲ استادیوم بسازیم. زودتر بجنبند. خوب نیست ما به شهرهای مختلف می‌رویم. چند روز پیش مدیرکل ورزش استان تهران گفت همینجا هم برای پرسپولیس نیست. پس برای کجاست؟ کلی در اینجا هزینه شده است. فکر می‌کنم بازسازی استادیوم آزادی به عمر من و شما قد نمی‌دهد.

وی در خصوص برنامه پرسپولیس در عربستان گفت: دو جلسه تمرین در جده داریم. دست آن‌ها نیست به ما زمین بدهند یا نه.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اضافه شده یک بازیکن دیگر گفت: این جزو اختیارات سرمربی و مدیرعامل است. ما اگر اینجا هستیم، دلسوز و هواداریم.

پیروانی در خصوص میلاد سرلک و سینا اسدبیگی عنوان کرد: آن‌ها بازیکنان متعصب و پرسپولیسی هستند و در مدتی که اینجا بودند، زحمات زیادی برای تیم کشیده‌اند. اسد بیگی هر جا هست برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. دیر به او گفتند و او حق دارد. هر تیمی بتواند با او وارد مذاکره شود، سود می‌کند. میلاد هم مشکلش حل شده و به تیم اضافه شده است.

وی در خصوص لیگ نخبگان و احتمال قهرمانی پرسپولیس بیان کرد: انسان به امید زنده است. تیم ما این اواخر جنسش جور شد. نفرات خوبی آمدند. تلاشمان را می‌کنیم اما اگر منطقی نگاه کنیم، شانه به شانه شدن با تیم‌های عربی سخت است. اما به امید زنده هستیم و تلاشمان را می‌کنیم.

منبع: خبرورزشی