رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران اعلام کرد که ۳ خدمت جدید شهرداری تهران در قالب یکصد و چهل و دومین رویداد امید و افتخار، رونمایی می شود.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی الفت‌پور گفت که این ۳ خدمت جدید در راستای تکریم شهروندان مورد استفاده قرار می گیرند و میزان رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد سازمان و سطح آگاهی آنها از اقدامات و قوانین موجود در حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری را افزایش می‌دهد.

پیاده سازی شناسه معرفی سازمانی کارکنان شهرداری تهران در قالب کیو آر کد تهران ۳۶۰ درجه

از طریق اخذ نظرات شهروندان در راستای افزایش تعلق سازمانی کارکنان و ارائه خدمات بهتر و بهبود فرایندها با هدف ارتقای رضایت شهروندان و مراجعین، این طرح انجام شده است. این پروژه با هدف اعتماد سازی برای عموم و ایجاد حس خود کنترلی برای کارکنان، شکل‌گیری بانک اطلاعات یکپارچه، جامع و به‌روز از کارکنان، بهبود فرایندهای انجام کار، پایش مستمر و با کمترین خطا و هزینه از رضایت شهروندان و مراجعین و پیشگامی در حرکت به سمت سازمان هوشمند و دولت موبایلی «M- Government» اجرا شده است.

رونمایی از سامانه سؤالات پرتکرار

سامانه سوالات پرتکرار به رفع ابهامات شهروندان کمک می‌کند و راهی مناسب جهت دستیابی و ارتباط با مخاطبان است. این سامانه در اپلیکیشن‌های شهری از جمله شهرزاد جهت رفع ابهامات و نیازهای شهروندان و آشنایی بیشتر با مدیریت شهری تهران قابلیت دسترسی دارد.

کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران

این کلیکنیک با هدف تکریم ارباب‌رجوع، پاسخ‌دهی برخط، صرفه‌جویی در هزینه و زمان شهروندان راه اندازی شد. در فاز اول و به‌صورت پایلوت، خبرگان و افراد متخصص از حوزه شهرسازی و معماری شناسایی شده و با در نظر گرفتن شیفت بندی روزانه، تلفن ویپ این افراد برای پاسخ دهی فعال و پاسخگوی شهروندان شد. براساس ارزیابی سوالات شهروندان از سوی سامانه مدیریت ۱۳۷، سایر حوزه‌های تخصصی شهرداری اعم از حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، مالی و اقتصاد شهری نیز جهت ارائه خدمات مشاوره تلفنی به شهروندان در این طرح همکاری می‌کنند.

منبع: خبرگزاری شهر