نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله ارتش یمن به تل‌آویو با تکرار تهدیدات توخالی خود مدعی شد که نیروهای انصارالله بهای هرگونه تلاش برای حمله علیه اسرائیل را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حوثی‌ها باید می‌دانستند که بهای سنگینی برای هر اقدامی جهت حمله به ما پرداخت خواهند کرد.

براساس گزارش شبکه خبری العربی، نتانیاهو در ادامه افزود: «وضعیت کنونی در جبهه شمالی ادامه نخواهد داشت. ما هر کاری را که لازم است انجام می‌دهیم تا ساکنانمان سالم به خانه ‌ایشان بازگردند. من و دولت متعهد به این می‌شویم و کمتر از آن را نمی‌پذیریم.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد: ما در یک جنگ چند جبهه‌ای برای مقابله با محور ایران هستیم که برای نابودی ما تلاش می‌کند.

بنیامین نتانیاهو در ادامه تهدیدات توخالی خود گفت: هرکسی که به ما حمله کند از دست ما رهایی نخواهد یافت و حماس با اقدامات قاطع ما از این موضوع آگاه است.

این در حالی است که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز-یکشنبه- بیانیه مهمی را درباره عملیات نظامی ویژه‌ای که ارتش یمن علیه عمق اراضی اشغالی انجام داد، منتشر کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: یگان موشکی ما با یاری خداوند عملیات نظامی ویژه‌ای را اجرا کرد که در آن یک هدف نظامی در منطقه «یافا» (تل‌آویو) در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با یک موشک بالستیک جدید فراصوت انجام شد که در اصابت به هدف خود موفق عمل کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

این در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شنبه (۳۰ تیر) مناطقی را در الحدیده یمن هدف قرار دادند.

جنبش انصارالله یمن در این باره اعلام کرد در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی که تأسیسات مدنی در بندر الحدیده را هدف قرار داد سه نفر شهید و ۸۷ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها