مهران مدیری و بهرام رادان که از ستاره های سینمای ایران هستند، در فیلم «پل چوبی» در سال ۱۳۹۰ همبازی بودند.

همشهری آنلاین: مهران مدیری و بهرام رادان در سال ۱۳۹۰ در فیلم «پل چوبی» ساخته مهدی کرم‌پور همبازی بودند. داستان فیلم، داستان ملتهبی بود و اکرانش کمی به مشکل خورد و حوزه هنری سینماهایش را در اختیار این فیلم نگذاشت.

داستان فیلم از این قرار است که در سال ۱۳۸۸، امیر (بهرام رادان) و شیرین (مهناز افشار) در آستانه دهمین سالگرد ازدواج‌شان قصد مهاجرت از ایران را دارند. در تب‌وتاب پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری کارهای سفرشان به مشکل برمی‌خورد و تنها راه پیش رو پیشنهاد استاد قدیمی‌شان کامران صبوحی (مهران مدیری) است که مدتی قبل به آنها گفته شیرین برای گرفتن ویزا و فراهم‌کردن مقدمات مهاجرت نزد او در دبی برود و امیر در آن مقطع به دلیل علاقه قدیمی صبوحی به شیرین مخالفت کرده‌ است. یک ماه مانده به انتخابات شیرین می‌رود و کارها به‌دلیل حوادث پس از انتخابات برای امیر بیشتر گره می‌خورد. دستگیری آیدا خواهر امیر در این اثنا و بازگشت نازلی (هدیه تهرانی) عشق قدیمی امیر که ده سال قبل او را رها کرده و رفته، بحران را تکمیل می‌کند.

«پل چوبی» با اینکه از نظر انتقادی موفقیتی به دست نیاورد، اما در گیشه تقریبا موفق بود و توانست وارد باشگاه میلیاردی‌ها شود.

این فیلم ۵ نامزدی در ۳۰امین جشنواره فیلم فجر به دست آورد که موفق به کسب هیچ یک از آنها نشد.

عکس فوتبال دستی این دو البته ربطی به فیلم مذکور ندارد و گویا به نشریه‌ای مربوط است.

منبع: همشهری آنلاین