سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
۱ نفر

مهران مدیری و بهرام رادان که از ستاره های سینمای ایران هستند، در فیلم «پل چوبی» در سال ۱۳۹۰ همبازی بودند.

مديري و رادان

همشهری آنلاین: مهران مدیری و بهرام رادان در سال ۱۳۹۰ در فیلم «پل چوبی» ساخته مهدی کرم‌پور همبازی بودند. داستان فیلم، داستان ملتهبی بود و اکرانش کمی به مشکل خورد و حوزه هنری سینماهایش را در اختیار این فیلم نگذاشت.

داستان فیلم از این قرار است که در سال ۱۳۸۸، امیر (بهرام رادان) و شیرین (مهناز افشار) در آستانه دهمین سالگرد ازدواج‌شان قصد مهاجرت از ایران را دارند. در تب‌وتاب پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری کارهای سفرشان به مشکل برمی‌خورد و تنها راه پیش رو پیشنهاد استاد قدیمی‌شان کامران صبوحی (مهران مدیری) است که مدتی قبل به آنها گفته شیرین برای گرفتن ویزا و فراهم‌کردن مقدمات مهاجرت نزد او در دبی برود و امیر در آن مقطع به دلیل علاقه قدیمی صبوحی به شیرین مخالفت کرده‌ است. یک ماه مانده به انتخابات شیرین می‌رود و کارها به‌دلیل حوادث پس از انتخابات برای امیر بیشتر گره می‌خورد. دستگیری آیدا خواهر امیر در این اثنا و بازگشت نازلی (هدیه تهرانی) عشق قدیمی امیر که ده سال قبل او را رها کرده و رفته، بحران را تکمیل می‌کند.

«پل چوبی» با اینکه از نظر انتقادی موفقیتی به دست نیاورد، اما در گیشه تقریبا موفق بود و توانست وارد باشگاه میلیاردی‌ها شود.

این فیلم ۵ نامزدی در ۳۰امین جشنواره فیلم فجر به دست آورد که موفق به کسب هیچ یک از آنها نشد.

فوتبال‌دستی مهران مدیری با بهرام رادان

عکس فوتبال دستی این دو البته ربطی به فیلم مذکور ندارد و گویا به نشریه‌ای مربوط است.

کد خبر 882316
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha