تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱

زنی جوان برای فرار از دست راننده‌ای که قصد آزار و اذیت او را داشت، خودش را به مردن زد.

همشهری آنلاین - حوادث: صبح شنبه زنی جوان از خانه اش واقع در غرب پایتخت، ‌خارج شد تا به محل کارش برود. او خواب مانده و دیرش شده بود. اگرچه درخواست خودروی اینترنتی هم کرد اما راننده سفر را لغو کرد. زن جوان به دلیل اینکه حسابی عجله داشت، به محض اینکه ماشین پژویی بوق زد، ‌به گمان اینکه راننده آن مسافرکش است سوار شد. اما در بین راه که راننده تغییر مسیر داد، ‌تازه فهمید که به دام یک شیاد گرفتار شده است.

جدال

زن جوان از راننده خواست تا توقف کند اما چاقویی از داشبورد بیرون آورد و زن جوان را تهدید به قتل کرد. با این حال، ‌زن جوان به جدال با راننده پرداخت. او با لگد به گردن و سر راننده می زد و بعد به در می کوبید تا قفل آن باز شود. تلاش این زن در آن شرایط سخت و دلهره آور، ‌نتیجه داد و در نهایت در ماشین باز شد. وی خودش را به بیرون از ماشین پرتاب کرد و در آن شرایط نیز، مرد جوان قصد داشت او را سوار ماشین خود کرده و به حرکت ادامه دهد تا نقشه شوم خود را عملی کند اما زن جوان خود را به مردن زد و برای چند ثانیه نفسش را حبس کرد.

راننده به گمان اینکه، سر زن جوان با زمین برخورد کرده و او جان باخته، ترسید و فورا پشت فرمان ماشین نشست تا فرار کند. در همان لحظه زن جوان با زیرکی موبایلش را از جیبش برداشت و به صورت پنهانی از پلاک ماشین راننده تبهکار عکس گرفت. این زن سپس به سمت نزدیک ترین اداره پلیس حرکت کرد تا گزارش این حادثه را اعلام کند.

فرار

با این شکایت، پرونده ای تشکیل شد و گروهی ازماموران تحقیقات خود را زیر نظر دادیار شعبه یکم دادسرای جنایی تهران آغاز کردند. با توجه به سرنخ موجود، (شماره پلاک خودرو) ‌ راننده خودرو دستگیر شد.

او گفت که ماشین را به صورت امانت در اختیار برادرش قرار داده است. وی ادامه داد: برادرم اعتیاد شدیدی به مشروبات الکلی دارد. حتی به اتهام خرید و فروش مشروب هم تحت تعقیب است. وی روز حادثه ماشینم را امانت گرفت به بهانه اینکه می خواهد مادرم را به دکتر برود اما حالا متوجه شدم که فریبم داده است. او گفت : برادرم شبانه ماشین را تحویلم داد و رفت.

متهم این پرونده فراری شده و تحقیقات تیم پلیسی به صورت گسترده برای شناسایی مخفیگاه وی و دستگیری اش ادامه دارد.