تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۷

گروه شهری: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بررسی پیشنهاد یکطرفه شدن خیابان آفریقا خبر داد.

جعفر تشکری هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر با تایید این خبر گفت: پیشنهاد نیروی انتظامی برای یکطرفه شدن خیابان آفریقا یک هفته پس از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان ولیعصر در شهرداری مطرح شد و بررسی‌ها در مورد آن به‌زودی آغاز می‌شود.

یک هفته بعد از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان ولیعصر فرمانده نیروی انتظامی‏ از احتمال یکطرفه شدن خیابان آفریقا خبر داده بود. به گفته اسماعیل احمدی مقدم‏‏، نیروی انتظامی طرح یکطرفه شدن خیابان «آفریقا» را ارائه کرده تا وضعیت ترافیکی منطقه بهبود یابد.

فعالیت‌های عمرانی تا نیمه شهریور باید از سطح شهر جمع‌آوری شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برای جلوگیری از ترافیک در مهرماه فعالیت‌های عمرانی باید تا نیمه شهریور ماه از سطح شهر جمع‌آوری شود.

جعفر تشکری هاشمی گفت: در طرح روان‌سازی‌ ترافیک در مهرماه تعامل سازنده دستگاه‌ها با یکدیگر رمز موفقیت است و ما می‌خواهیم این تعامل صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در تابستان ترددهای شهری کاهش و فعالیت‌های عمرانی افزایش می‌یابد، افزود: باقیمانده این کارها باعث کندی حرکت خودروها می‌شود و باید کارهای عمرانی به‌گونه‌ای تنظیم شود که در نیمه شهریور از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

تشکری هاشمی گفت: هم‌اکنون از دیگر همکاران در شهرداری می‌خواهیم که کارهای عمرانی را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که در نیمه شهریور از سطح شهر جمع‌آوری شوند.