مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران از والدین خواست هرگونه شکایت در مورد افزایش خارج از نرخ‌های مصوب برای سرویس مدرسه را به سامانه ۱۳۷ یا سپند اطلاع دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، شادی مالکی، با تأکید بر نظارت سازمان تاکسیرانی بر اجرای درست فعالیت سرویس مدارس و اخذ شهریه‌های مصوب شورای شهر تهران، گفت: ۷۵ شرکت مورد تأیید در سامانه سنپد داریم که برابر نرخ مصوب شورای شهر باید خدمات رسانی کنند.

او با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ راننده صلاحیتشان برای فعالیت در سرویس مدارس مورد تأیید قرار گرفته است، اظهار کرد: اما دقت داشته باشید که برخی خانواده‌ها در بسترهای خارج از سپند خدمات سرویس مدرسه را دریافت می‌کنند و این خودروها ممکن است که نرخ مصوب را رعایت نکنند.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران با تأکید بر اینکه همه مدارس ملزم شدند اطلاعات پیمانکار و خودروهایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند را در سامانه سپند ثبت کنند و همین ثبت اطلاعات قطعا موجب رعایت نرخ مصوب شورای شهر تهران می‌شود، گفت: اگر خانواده‌ها مواردی را دیدند که با نرخ های مصوب شورای شهر تهران مغایرت دارد حتما به سامانه شکایت مردمی ۱۳۷ منعکس کنند که در اسرع وقت رسیدگی می شود.

مالکی تأکید کرد: در سامانه سپند نیز افرادی که ثبت نام کردند می‌توانند نظرات، ‌ انتقادات و ... را ثبت کنند که حتما بررسی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین