به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین همایش بزرگ رزمندگان شاغل در شهرداری تهران با حضور دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران، دکتر کیانی، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و تنی چند از مسئولان چهارشنبه هفته گذشته در تالار وزارت کشور با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

همشهری آنلاین: این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس مجری برنامه حسین رفیعی از غلام‌عباس کیانی برای سخنرانی دعوت کرد. مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با خوشامدگویی به مدعوین به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و از شهردار تهران بابت همراهی و همدلی مجدانه در حوزه ایثارگران شهرداری قدردانی کرد.

این برنامه با اجرای زنده سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط گروه موسیقی سپاه، پخش کلیپ از دفاع مقدس تا غزه، اجرای سرود توسط گروه سرود فرزندان ایثارگران و سخنرانی دکتر زاکانی ادامه یافت.

شهردار تهران با تبریک هفته دفاع مقدس با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت: «انقلاب اسلامی و بعد از آن دفاع مقدس بقدری مهم بود که شرایط منطقه را تغییر داد و اکنون می‌بینید که تمام جهان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم می‌کنند.»

دکتر زاکانی از تلاش و کوشش شهرداری برای ارتقای سطح کیفی تهران و الگو شدن در سایر شهرها خبر داد و با اشاره به خانواده ۹۴هزارنفری شهرداری، تسهیل و کمک به سطح زندگی و معیشت و رفع مشکلات آنها (بخصوص مسکن) را در اولویت برشمرد.

برگزاری مسابقه با حضور فرزندان مدعوین از برنامه‌های شاد و مفرح این مراسم بود. پایان‌بخش این مراسم اجرای هنرمندانه حجت اشرف‌زاده و گروه موسیقی و پذیدایی از مدعوین بود.