تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵

زن جوان که قبول نداشت دخترش خودکشی کرده است، توانست با کمک به پلیس قاتل دخترش را پیدا کند.

همشهری آنلاین _ حوادث : به نقل ایندیپندنت، در ژوئیه سال گذشته، شوهر آوریل هولت، ستاره معروف آمریکایی شبکه‌های اجتماعی، با پلیس تماس گرفت و گفت که همسرم را در خانه‌مان در نشویل تنسی در حالی پیدا کرده است که بیهوش روی زمین افتاده و یک کیسه پلاستیکی، محکم به دور گردنش بسته بود. پلیس بلافاصله عازم خانه آنها شد.

پیکر نیمه جان آوریل به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد اما در آنجا جان باخت. جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد و بعد از کالبد شکافی، مرگ او را خودکشی اعلام کردند.

اما مادر آوریل قبول نکرد که دخترش خودکشی کرده باشد و از پلیس خواست تا تحقیقاتی را درباره علت مرگ دخترش آغاز کنند.
از آنجا که این زن به دامادش مشکوک بود، در تحقیقات درباره پرونده دخترش به پلیس کمک کرد. او به پلیس گفت که یک روز قبل از مرگ دخترش، نوه‌اش به او گفته بود که پدر و مادرش با هم دعوا می‌کردند و یک هفته قبل، نیز دامادش به نام دونوان هولت حلقه ازدواج دخترش را به گرو گذاشته بود.
او همچنین به پلیس گفت که وقتی دامادم با من تماس گرفت تا خبر مرگ دخترم را به من بدهد، لحن عجیبی داشت وحتی در بیمارستان نیز رفتارهایش عجیب بود. در چهره‌اش ناراحتی دیده نمی‌شد اما روی گردن، مچ پا و ران‌هایش کبودی وجود داشت.
بر اساس گزارش رسانه‌ها، مادر آوریل به تحقیق در مورد مرگ دخترش ادامه داد و ساعت‌ها به بررسی گزارش‌های پلیس می‌پرداخت.
با این وجود پلیس به او می‌گفت که هیچ مدرکی وجود ندارد. اما این مادر به شکایتش ادامه داد و در نهایت تحقیقاتی درباره این پرونده آغاز شد. در جریان تحقیقات پلیس توانست اثر انگشت دونوان را بر روی یک رول نوار چسب در صحنه جرم پیدا کند.
با به دست آمدن این مدرک دونوان 33 ساله در تگزاس دستگیرشد. بدین ترتیب او در بازجویی‌ها اعتراف کرد که خودش همسرس را خفه کرده است.
بدین ترتیب او به قتل و دستکاری شواهد و گزارش‌های نادرست متهم شد و قرار است ماه آینده در دادگاه محاکمه شود.