رئیس شورای اسلامی شهر تهران شهید سید حسن نصرالله را خاری در چشم دشمنان به ویژه جانیان رژیم اشغالگر قدس دانست و در پیامی اعلام کرد: آدم کشان اسرائیلی و حامیان جلادش بدانند که جوانان مبارز مسلمان انتقام این جنایت بزرگ و نابخشودنی را خواهند گرفت.

همشهری آنلاین - مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان «شهید سید حسن نصرالله» پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر شهادت سید مقاومت، روحانی وارسته، رهرو مکتب امام حسین(ع) و فرمانده دلاور سپاه اسلام، جناب سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان فوق تاسف و تاثر است؛ این مجاهد بزرگ و عالم بابصیرت و شجاع، عمری را در راه مبارزه حق علیه باطل و دفاع از آرمان فلسطین و محور مقاومت سپری کرد و چند دهه این نهضت عظیم را رهبری کرد و در نهایت به آرزوی دیرینه اش که شهادت فی سبیل الله بود رسید و به خیل عظیم شهداء پیوست.

شخصیت وارسته، روحیه دلاوری و آزادگی و بصیرت کم نظیر این مرد بزرگ، خاری در چشم دشمنان به ویژه جانیان رژیم اشغالگر قدس بود و قریب به ۳۰ سال، علاوه بر ایستادگی و دفاع در برابر رژیم منحوس صهیونیستی، شاگردان و رهروانی را پرورش داد که بی شک راه و منش او را ادامه خواهند داد.

این شهید بزرگوار، از رهبران اصلی جنبش مقاومت و آرمان فلسطین بود که از سنین جوانی در منطقه بازویه لبنان با همکاری و همراهی با امام موسی صدر و شهید مصطفی چمران و دیگر همرزمانش، منش و مرام مبارزه را تمرین کرد و تا پایان عمر، در این راه ثابت قدم و استوار بود.

جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در ترور فرماندهان حزب الله و تجاوز نظامی به لبنان، در سایه سکوت جامعه جهانی و حامیان غربی، به ویژه آمریکا بار دیگر چهره های دروغگوی این کشورها را در حمایت از حقوق بشر، قانون، اخلاق و انسانیت برملا کرد. آدم کشان اسرائیلی و حامیان جلادش بدانند که جوانان مبارز مسلمان انتقام این جنایت بزرگ و نابخشودنی را خواهند گرفت و آرمان فلسطین بزرگ و نابودی اسرائیل به حول و قوه الهی به ثمر خواهد نشست.

شهادت این مرد بزرگ و صالح را به محضر صاحب الزمان حضرت مهدی(عج)، نایب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آحاد مسلمانان جهان و همه آزادیخواهان مدافع آرمان فلسطین مظلوم، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم همه مسلمانان جهان در سایه وحدت، انسجام و همبستگی و لطف الهی، این غده سرطانی را از صفحه تاریخ محو نمایند.

منبع: همشهری آنلاین