آبی‌ها برای این مسابقه محروم و مصدومی در اختیار ندارند و جواد نکونام می‌تواند از تمامی بازیکنانش در این رقابت استفاده کند.

به گزترش همشهری آنلاین شاگردان جواد نکونام پس از پیروزی شیرین 3 بر صفر مقابل الغرافه قطر در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، در دومین بازی‌شان باید رو در روی السد قطر قرار بگیرند.

آبی‌ها برای این مسابقه محروم و مصدومی در اختیار ندارند و جواد نکونام می‌تواند از تمامی بازیکنانش در این رقابت استفاده کند. هر چند شایعاتی در خصوص نیمکت نشینی حسین حسینی و رامین رضاییان شنیده میشد اما این دو بازیکن امشب برای آبی ها به میدان خواهند رفت. ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی - روزبه چشمی - رافائل سیلوا - سامان فلاح - ابوالفضل جلالی - رامین رضاییان – دیدیه اندونگ - زبیر نیک نفس - محمد حسین اسلامی - جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

استقلال درصدد است مانند بازی‌های قبلی با سیستم 3-4-3 بازی کند و چشمی، فلاح و سیلوا سه مدافع وسط آبی‌ها هستند. در غیاب میلاد زکی پور، ابوالفضل جلالی به عنوان وینگ بک چپ بازی می‌کند و رامین رضاییان در سمت راست به میدان خواهد رفت.

با نیمکت نشینی آرش رضاوند، نیک نفس زوج اندونگ خواهد بود و اسلامی و ماشاریپوف پشت سر بلانکو بازی می‌کنند.

استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت با استعفای جواد نکونام روبرو شد که با مخالفت مدیران این باشگاه همراه بود تا نکو سرمربی آبی‌ها مقابل السد قطر باشد.

این دیدار فردا ساعت 19:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می‌شود.