یک رسانه روس خبر داد که زندان‌بان‌های رژیم صهیونیستی، زندانیان را به دلیل جشن گرفتن برای پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل، تنبیه کرده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه خبری «راشاتودی» در کانال خود در پیام‌رسان «تلگرام» در این باره گزارش داد: نگهبانان [صهیونیست] سه‌شنبه شب چند زندانی در زندان‌های اسرائیل را به دلیل جشن گرفتن در پی شنیدن خبر عملیات موشکی ایران، «به سرعت و به طور قاطع تنبیه کردند».

شموئل لوی کمیسر زندان های ناحیه شمالی اراضی اشغالی گفت: ما در برابر هرگونه نقض نظم و انضباط، قوانین سختی داریم و هر زندانی که تخطی کند را به شدت مجازات خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، جمهوری اسلامی ایران پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت خود و نیز ترور شهیدان اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، سرلشکر پاسدار سید سید عباس نیلفروشان و قتل عام زنان و کودکان بیگناه فلسطین و لبنان توسط رژیم صهیونیستی، مطابق با حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد با صدها موشک بالستیک اراضی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است چنان‌چه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

منبع: ایرنا