وقتی ۲ همسایه که از مدتها قبل اختلاف داشتند با یکدیگر درگیر شدند مهمان‌های دو طرف هم پای‌شان به درگیری باز شد و در این درگیری یک مهمان با ضربات چاقوی مهمان دیگر به قتل رسید.

جسد - پلیس جنایی

همشهری آنلاین - حوادث: ساعت یک بامداد دیروز (چهارشنبه) به بازپرس جنایی پایتخت خبر رسید که در جریان درگیری یک ساختمانی در منطقه تهرانپارس مردی با ضربات چاقو به قتل رسیده است. به دنبال این خبر تیم جنایی راهی محل جنایت شدند و در شرایطی که عامل جنایت گریخته بود تحقیقات در این باره آغاز شد. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که مقتول مهمان یکی از واحدهای آپارتمان بوده که بر اثر اصابت ۴ ضربه چاقو جانش را از دست داده است. فردی که میزبان مقتول بود درباره حادثه گفت:‌ ما ساکن یک واحد در طبقه سوم این ساختمان هستیم. از مدتی قبل بخاطر پرداخت شارژ ساختمان با همسایه روبه‌رویی اختلاف داشتم و چند مرتبه با یکدیگر درگیر شده بودیم.

او ادامه داد:‌ آن شب من مهمان داشتم و برای تهیه غذا از خانه بیرون رفتم اما همین که برگشتم همسایه روبه‌رویی را دیدم که با مرد جوانی که مهمانش بود در راهرو نشسته و مشروبات الکلی مصرف می‌کردند. به او اعتراض کردم و کار به داد و بی‌داد کشید. در ادامه همسرم و مهمانم که صدای من را شنیده بودند از خانه بیرون آمدند و مهمانم از من حمایت کرد و در این بین مهمان همسایه با او درگیر شد و در ادامه با چاقو ضرباتی به او زد و فرار کرد. بعد از آن بود که اورژانس خبر کردیم اما فایده ای نداشت و مهمانم جانش را از دست داده بود.

به دنبال وقوع این جنایت بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات و دستگیری متهم به قتل را صادر کرد.

کد خبر 887204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha