مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران: ثبت و رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی یکی از قابلیت‌های مهم سامانه سیماتاکسی به شمار می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین، شادی مالکی با اشاره به عملیاتی شدن سامانه جامع مدیریتی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی (سیما تاکسی) پس از گذشت بیش از یک دهه اظهار کرد: با توجه به مشکلات و ایرادات موجود در سامانه سیما تاکسی و مخاطرات امنیتی موجود به علت قدیمی بودن تکنولوژی زبان برنامه نویسی و عدم امکان بروزرسانی سامانه مطابق با نیازهای سازمان و تاکسیرانان، تغییر سامانه مذکور در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته سامانه سیما تاکسی پلاس عملیاتی و جایگزین سامانه قبلی شد.

مالکی تصریح کرد: با عملیاتی شدن این سامانه مشکلات موجود مانند محدودیت تعداد کاربران، عدم دسترسی به سامانه در بستر اینترنت و مخاطره های امنیتی نرم افزار مرتفع شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه افزود: همچنین امکان ارائه برخی خدمات غیر حضوری به رانندگان از طریق اپلیکیشن، مجوز تاکسیرانی الکترونیکی و نیز اتصال به درگاه های دولتی و اخذ وب سرویس های استعلامات مورد نیاز فراهم می شود.

مالکی تاکید کرد: مدیریت جامع امور مربوط به تاکسیرانی، رانندگان و شرکت ها بر اساس فرآینده های قانونی تعریف شده، ارائه گزارش های متنوع، ثبت و رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی از دیگر قابلیت های این سامانه است.

منبع: روزنامه همشهری