مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
۰ نفر

آیین رونمایی از برچسب سرویس مدارس شهر تهران در. ساختمان تاکسیرانی درحال برگزاری است.

نشست۲

به گزارش همشهری آنلاین، شادی مالکی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، سعید بشیری معاون استاندار تهران و سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به همراه جمعی از رانندگان مدارس عادی و استثنایی در این مراسم حضور دارند.

سرهنگ کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور در این برنامه گفت:در ابتدا باید تشکر کنم از خانم مالکی که در این مدت درخصوص سرویس مدارس زحمات زیادی کشیدند. رانندگان سرویس مدارس باید خودشان پلیس و معلم باشند چرا که رفتارشان تاثیر مستقیمی بر مسافران یعنی دانش آموزان دارد. ما به عنوان پلیس در کنار رانندگان سرویس مدارس هستیم.

او افزود: حتی اگر خودرو ها دارای معاینه فنی است اما اکنون دچار مشکل شده رانندگان سرویس مدارس باید نسبت به برطرف آن اقدام کنند. رعایت قوانین از قبیل سرعت و تعداد سرنشین مجاز هم حتما باید توسط رانندگان سرویس مدارس رعایت شود.

سرهنگ کشیر در ادامه تاکید کرد:رانندگان سرویس مدارس ملزم هستند که برچسب را روی شیشه نصب کنند به شکلی که قابل مشاهده باشد.

معاون پلیس راهور درباره درخواست برخی از سرویس مدارس برای بخشش جرایم ناشی از توقف دوبل در زمان انتظار برای رسیدن دانش آموزان هم گفت: سعی می کنیم در هفته فراجا در بحث کاهش جرایم رانندگی در حد مقدور جرایم رانندگی سرویس مدارس را مورد بخشودگی قرار دهیم.

کشیر در پایان افزود:سرویس مدارس استثنایی طبق آیین نامه در هنگام سوار و پیاده کردن دانش آموزان باید از گردون زرد رنگ استفاده کنند.
بشیر معاون استاندار تهران گفت: به واسطه این  که امسال می خواهیم نظمی را در بحث سرویس مدارس داشته باشیم و فردی که در چارچوب ضوابط قانونی فعالیت می کند با فردی که غیر قانونی و غیر رسمی فعالیت دارد؛ داشتن و نصب برچسب بر روی شیشه سرویس مدارس مورد تاکید است.

سرویس مدارس سیارند

شادی مالکی در این برنامه گفت:سرویس مدرسه سیار است. صلاحیت رانندگی از دغدغه های همه ما است. در کنار صلاحیت راننده خود ناوگان شامل یلامت فنی و آلایندگی و.... اهمیت زیادی دارد. امروز یک چهارم مدارس شهر تهران را در سامانه سپند داریم و تلاش ما این است که شامل حال تمام دانش آموزان شود حتی آنهایی که در سامانه ثبت نام نکرده اند. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت:امروز آیین رونمایی از برچسب سرویس مدارسی است که برگه تایید است برای خودرویی که نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام می کند. از ابتدای مهرماه در همکاری بین تاکسیرانی و پلیس راهور ، خودرو هایی  که فاقد برچسب سرویس مدرسه هستند برخورد می شود و جریمه خواهند شد. 

مالکی درباره تردد  سرویس مدارس در محدوده طرح ترافیک هم گفت: تخفیف های خوبی برای سرویس مدارس وه تاکسی نیستند تا 70 درصد تخفیف طرح ترافیک در نظر گرفته شده است.

کد خبر 882659
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha