ستاره آمریکایی شبکه‌های مجازی با عنوان آقای پرادا به اتهام قتل یک درمانگر ۶۹ ساله، دستگیر شد.

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از دیلی میل، یکشنبه گذشته، ۲۹ دسامبر، پلیس در جریان کشف یک جسد درجاده‌ای در بیرون شهر باتون روژ در ایالت لوئیزیانا قرار گرفت. پلیس بلافاصله به محل جنایت اعزام شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که جسد متعلق به دکتر ویلیام نیک آبراهام، ۶۹ ساله یک درمانگر است و خودروی سیاه رنگ وی نیز دزیده شده است. در ادامه جسد بلافاصله به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد که او از ناحیه سر، شانه‌ها و گردن او به شدت آسیب دیده و به قتل رسیده است.

بدین ترتیب تحقیقات برای پیدا شدن خودرو و شناسایی قاتل آغاز شد. بررسی‌ها برای شناسایی قاتل ادامه داشت تا اینکه دو روز بعد، در بررسی‌ دوربین‌های نظارتی، خودرو مفقود شده در یکی از مراکز خرید در دالاس، تگزاس دیده شد و یکی از دوربین‌ها خروج پسر جوانی را از خودرو نشان می‌داد. ماموران پلیس به سرعت به تعقیب خودرو پرداختند و آن در یک مجتمع آپارتمانی یافتند.

بلافاصله بعد از صدور حکم بازداشت قاتل، ماموران پلیس به آپارتمان وی رفتند. و اسماعیل توماس، ۲۰ ساله، ستاره شبکه‌های مجازی با عنوان «آقای پرادا» را دستگیر کردند.

در بازرسی از خانه عامل جنایت کارآگاهان شواهدی را کشف کردند که نشان می‌داد درگیری فیزیکی خشونت‌آمیز در داخل آپارتمان رخ داده بود.

خون زیادی در سرتاسر آپارتمان به همراه چندین اشیا تیز، نوار چسب تیره رنگ که دور بدن قاتل پیچیده شده بود، حوله تیر رنگ خون آلود کشف شد.

توماس در بازجویی‌ها اعتراف کرد که حس نفرت انگیزی به ویلیام داشته است. چرا که او با چهره یک درمانگر اما به دنبال برقراری ارتباط شوم بود. این اتفاق قبلا برای اسماعیل افتاده بود. بنابراین او همیشه به دنبال گرفتن انتقام از ویلیام بوده است.

وی افزود: وقتی روز شنبه ۲۸ دسامبر او به خانه من آمد، خود را برای درگیری با او آماده کرده بودم. با چندین ضربه به سرش و چند ضربه چاقو او را از پای درآوردم و بعد او را در برزنتی پیچیدم و او را در جاده‌ای در خارج از شهر انداختم.

بعد از اعترافات قاتل، پلیس با بررسی سوابق دکتر ویلیام متوجه شد که وی ۹ سال پیش به اتهام آزار و اذیت پسران بازداشت اما با قرار وثیقه ۲۵۰۰۰ دلاری آزاد شده بود.

بر اساس این گزارش، اسماعیل در ۲ اکتبر، به طور رسمی به قتل متهم شد و به زودی جلسات محاکمه وی برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین