«با سال تماس بگیر» در گونه جنایی و درام و محصول سال ۲۰۱۵ آمریکا پخش خود را از شبکه تماشا آغاز کرده است. سریالی که بسیاری از منتقدان آن را جانشین سریال «بریکینگ بد» خواندند.

همشهری آنلاین: «بهتره با سال تماس بگیری» یا «با سال تماس بگیر» مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام حقوقی و جنایی است که به کارگردانی وینس گیلیگان و پیتر گولد ساخته شده. این مجموعه که بخشی از فرنچایز (حق امتیاز) سریال «بریکینگ بد» است، اسپین‌آف، پیش‌درآمد و دنباله‌ای از مجموعه قبلی این کارگردان در بریکینگ بد است که در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ تولید و پخش شد.
بسیاری از منتقدان این سریال ۶۴ قسمتی که در شش فصل ساخته شده را جانشینی ارزشمند برای «بریکینگ بد» می دانند و سریال «با سال تماس بگیر» توانسته امتیاز بالایی از منتقدان بگیرد و جز سریال های برتر عنوان گرفته است. این سریال در جشنواره جوایز امی در سال ۲۰۲۴ به عنوان بهترین سریال درام کاندید شد و از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۲ شش فصل این سریال پخش شده است.

حالا این سریال خارجی و پرطرفدار از تلویزیون روی آنتن رفته و تا به حال دو قسمت آن پخش شده است. سریال درباره جیمز وکیلی باهوش و در عین حال فریبکار است که در فصل های بعدی با نام سال گودمن، یک وکیل دادگستری می شود و... و. وکیل جاه‌طلبی که مسیر فساد و تباهی را در پیش می‌گیرد.

منبع: همشهری آنلاین