رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوزه پروژه‌های توسعه محلی مستمر مناطق ۲۲گانه تا ابتدای مهرماه ۷۲ درصد پروژه‌ اتمام یافته داریم که اتفاق خوبی است.

همشهری آنلاین، میثم مظفر، با بیان اینکه رویکرد بودجه‌ریزی مشارکتی که در بستر سامانه «من شهردارم» در این دوره پایه‌گذاری شد، رویکرد مهم و ارزشمندی است، اظهار کرد: در این راستا مردم و شهروندان می‌توانند در زیست‌پذیری و برنامه‌ریزی محله خود مشارکت داشته باشند.

او با یادآوری اینکه این طرح در اجلاس شهرداران مجمع بریکس نیز حائز رتبه نخست خلاقیت و نوآوری شد، خاطرنشان کرد: «من شهردارم» در بین کشورهای مدعی که در این زمینه طرح‌هایی ارائه داده بودند، حائز این رتبه شد. خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته ما روند رو به رشدی در پروژه‌های توسعه محلی که از سامانه «من شهردارم» استخراج می‌شود، شاهد هستیم.

مظفر با بیان اینکه براساس آخرین اطلاعات در حوزه پروژه‌های مستمر مناطق ۲۲گانه در پروژه‌های توسعه محلی مستمر ۷۲ درصد پروژه‌ اتمام یافته داریم، یادآور شد: تکمیل این تعداد پروژه تا ابتدای مهرماه آمار بسیار خوبی است. ۲۲ درصد پروژه‌ها نیز در حال انجام و تنها ۶ درصد از پروژه‌های مستمر توسعه محلی متوقف است.

منبع: خبرگزاری شهر