رئیس پلیس راهور کل کشور: با اجرای پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)، دغدغه‌ مردم این قسمت از شهر تهران که سال‌ها آنها را گرفتار ترافیک شهری کرده بود، مرتفع می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز سه شنبه ۲۴مهر ماه ۱۴۰۳، سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور کل کشور و سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به همراه هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ و مدیران شهری از کلان پروژه پایتخت بازدید کردند.

سید تیمور حسینی در حاشیه این بازدید گفت: کلان پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) به عنوان پروژه مهم شهری از جمله موضوعات ترافیکی دارای اهمیت در جنوب غربی شهر تهران جزو دغدغه‌های ما در سال‌های گذشته بوده است.

او افزود: قریب به ۱۳ سال بود که تکلیف این پروژه کلان شهری مشخص نشده بود و جزو دغدغه‌های کثیری از شهروندان عزیزی است که مسیر تردد روزانه آنها از این قسمت از پایتخت می‌باشد.

رئیس پلیس راهور کل کشور تصریح کرد: امید است که در آینده‌ای نزدیک مردم از مواهب کلان پروژه شهری شاخه غربی یادگار امام(ره) بهره‌مند شوند.

تیموری بیان کرد: این پروژه به لحاظ دغدغه‌های ترافیکی به دلیل محدودیت‌هایی که در نقاط مختلف شهری ایجاد می‌کرد به دغدغه ای برای پلیس راهور تبدیل شده بود که با همکاری تمامی عزیزان نسبت به اعمال محدودیت های ترافیکی و انسدادهایی اطلاع رسانی لازم انجام شد تا شهروندان با آرامش کامل و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

او تاکید کرد: مطمئناً با ارائه شاکله کلیه طرح مذکور، دغدغه‌ مردم این قسمت از شهر تهران که سال‌ها آنها را گرفتار ترافیک شهری کرده بود با اجرای پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) مرتفع می‌شود که در این راه می‌بایست تمامی ملاحظات از حیث منظر شهری شامل زیباسازی و نکات فنی و مهندسی مد نظر قرار گرفته شود تا شاهد پروژه‌ای بهره‌ور و کاربردی برای این بخش شهر تهران در آینده نزدیک باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا در خاتمه ضمن تشکر از علیرضا زاکانی شهردار تهران و پرسنل خدوم مجموعه شهری بابت اجرای پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) گفت: اجرای پروژه های متعدد ترافیکی در شهر تهران که به منظور سهولت تردد شهروندان در این دوره مدیریت شهری انجام شده است حاصل تلاش‌های شبانه روزی خادمان مردم در شهرداری تهران بوده و شایسته تشکر می‌باشد.

در ادامه سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در خصوص آخرین وضعیت این کلان پروژه شهری پایتخت در محدوده منطقه۹ و رفع تمامی معارضین که با تلاش مستمر پرسنل خدوم منطقه در فضایی توام با آرامش انجام شده بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید روند پیشرفت پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) مورد ارزیابی قرار گرفت و نیازسنجی‌های لازم در خصوص اقدامات آتی آن انجام شد.

منبع: همشهری آنلاین