به گزارش همشهری، خانی علی اکبری در دیدار با محمد جعفبرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این خصوص گفت: «ایجاد چتباتها و سیستمهای پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی که به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ دهند و باعث کاهش هزینههای نیروی انسانی و بهبود تجربه مشتری شوند، استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشینی برای تحلیل دادههای مشتریان، تحلیل احساسات مشتریان و پیشبینی نیازها و رفتارهای آنها، شخصیسازی خدمات از جمله حوزههای جدیدی است که مخابرات ایران میتواند برای توسعه خدمات خویش بهکار گیرد.»
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
«صادق خانی علیاکبری» رئیس شورای تخصصی هوش مصنوعی ایران میگوید، مخابرات ایران میتواند با استفاده از هوش مصنوعی در چند حوزه، کسب و کارهای جدیدی راهاندازی و به ارائه خدمات جذابتر به مردم اقدام کند.»