به گزارش همشهری، خانی علی اکبری در دیدار با محمد جعفبرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این خصوص گفت: «ایجاد چتباتها و سیستمهای پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی که به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ دهند و باعث کاهش هزینههای نیروی انسانی و بهبود تجربه مشتری شوند، استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشینی برای تحلیل دادههای مشتریان، تحلیل احساسات مشتریان و پیشبینی نیازها و رفتارهای آنها، شخصیسازی خدمات از جمله حوزههای جدیدی است که مخابرات ایران میتواند برای توسعه خدمات خویش بهکار گیرد.»
«صادق خانی علیاکبری» رئیس شورای تخصصی هوش مصنوعی ایران میگوید، مخابرات ایران میتواند با استفاده از هوش مصنوعی در چند حوزه، کسب و کارهای جدیدی راهاندازی و به ارائه خدمات جذابتر به مردم اقدام کند.»
کد خبر 912306
نظر شما