همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پاکسازی تمام نقاط آلوده تهران تا پایان مهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرتیپ عزیزالله رجب زاده در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 240 نقطه آلوده در سراسر تهران که محل تجمع معتادان، فروشندگان مواد مخدر و مجرمان است شناسایی شده که 80 نقطه آن تاکنون پاکسازی و 70 نقطه دیگر تا یک ماه آینده توسط پلیس پاکسازی می‌شوند.

وی ادامه داد: 14 منطقه که جزء مناطق جرم خیز تهران است به دلیل گستردگی توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پاکسازی می‌شوند که از این میان تاکنون دو منطقه شامل منطقه هرندی و منطقه دره فرحزاد پاکسازی شده است. پس از پاکسازی، شهروندان دیگر شاهد تجمع مجرمان در این مناطق نخواهند بود و مسئولیت کامل پاکسازی این مناطق بر عهده شخص بنده است.

سرتیپ رجب زاده از پاکسازی 260 بیغوله در منطقه هرندی تهران خبر داد و اظهار داشت: 365 بیغوله در این منطقه شناسایی و 260 بیغوله آن تاکنون تخریب شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به این سئوال که آیا امحای مواد مخدر با هماهنگی محیط زیست انجام می‌شود یا خیر گفت: امحای مواد مخدر به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر انتقال یافته است.

وی در رابطه با برنامه‌های فرمانده انتظامی تهران بزرگ در هفته ناجا گفت: 9 نمایشگاه در هفت فرهنگسرا برپا می‌شود و همچنین در هفته ناجا با برپایی نمایشگاههای مختلف پلیس اقدام به ارائه خدمات ویژه نظام وظیفه و تشخیص هویت می‌کند.

سردار رجب زاده گفت: افرادی که اموال آنها به سرقت رفته است می‌توانند در هفته ناجا برای یافتن اموال خود به نمایشگاههای نیروی انتظامی مراجعه کنند.