همشهری آنلاین: تیم فوتبال هفت نفره ایران با درخشش بازیکنان کرمانشاهی خود توانست با غلبه بر برزیل جواز حضور در جام جهانی این رشته را کسب کند

به گزارش ایسنا؛ تیم فوتبال 7 نفره ایران در ششمین دیدار خود از سری رقابت‌های انتخابی جام جهانی با نتیجه یک بر صفر مقابل برزیل به پیروزی رسید و عنوان سوم مسابقات را از آن خود کرد و به جام جهانی صعود کرد.

تک گل ایران را در این مسابقه، غلامرضا نجفی، بازیکن کرمانشاهی تیم ملی در دقیقه 55 به ثمر رساند.

در مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم ایران در گروه سوم با کانادا و هلند هم‌گروه شد که در اولین دیدار خود با نتیجه 5 بر 1 مقابل کانادا و در دومین دیدار با نتیجه 3 بر 2 مقابل هلند به پیروزی رسید و به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله بعد صعود کرد.

ایران در سومین دیدار خود استرالیا را شکست داد و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد که در این مرحله نیز با نتیجه 9 بر 0 هلند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

ایران در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست 3 بر 0 مقابل روسیه از حضور در دیدار نهایی بازماند و بعد از ظهر روز شنبه (9 آبان) برای کسب عنوان سومی به مصاف تیم برزیل رفت که با نتیجه یک بر صفر مقابل برزیل به پیروزی رسید و به جام جهانی صعود کرد.

مسلم اکبری، بهنام سهرابی و مهران نکوئی مجد دیگر بازیکنان کرمانشاهی تیم ایران را تشکیل می دادند. بازی‌های یاد شده از اول تا دهم آبان به طول انجامید.