همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ برتر از آغاز زمان نقل و انقالات بازیکنان در لیگ‌ برتر خبر داد

سردار عزیز محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتقاد سرپرست تیم پرسپولیس از نامشخص بودن زمان آغاز فصل نقل و انتقالات گفت: از مدت‌ها پیش اعلام کرده بودیم که با به پایان رسیدن رقابت‌های نیم فصل زمان نقل و انتقالات آغاز می‌شود و تا یک روز مانده به شروع مسابقات پس از تعطیلات، این زمان ادامه خواهد داشت. بنابراین فصل نقل و انتقالات از امروز آغاز شده و تیم‌ها می‌توانند نسبت به جذب بازیکنان موردنظرشان براساس آیین‌نامه نقل و انتقالات اقدام کنند.

عزیزمحمدی همچنین درباره وضعیت فرهاد کاظمی اظهار کرد: یک ماه و نیم پیش از شروع رقابت‌های لیگ فرم‌هایی را برای مربیان ارسال کردیم که شامل شرایط عمومی و اختصاصی می‌شد. مربیان برای دریافت کارت مربیگری باید این فرم را به همراه دیگر مدارک‌شان برای ما ارسال می‌کردند که پس از بررسی سازمان لیگ نسبت به صدور کارت مربیگری اقدام می‌کرد. براساس قانون یک مربی که در میانه فصل به یکی از تیم‌ها اضافه می‌شود هم باید این فرم‌ها را تکمیل و به همراه مدارک ارسال کند که تا به حال کاظمی چنین کاری را انجام نداده است.

وی در پاسخ به این سوال که کاظمی گفته بعد از 22 سال مربیگری از من تست اعتیاد گرفته‌اند، گفت: هنوز کاظمی تست اعتیاد نداده و جواب منفی آزمایش اعتیاد هم یکی از شرایط عمومی است که باید مربیان برای گرفتن کارت مربیگری‌شان داشته باشند و این طور نیست که ما تنها از کاظمی خواسته باشیم که این آزمایش را بدهد.

محمدی افزود: کاظمی باید فرم‌ها و مدارکش را برای ما ارسال کند و پس از دریافت این مدارک و صدور حکم استیناف درباره پرونده‌اش با سپاهان سازمان لیگ بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد.