همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران از نامهربانی‌ها درباره پروژه تونل توحید انتقاد کرد و گفت: شهردار تهران خدمات خوبی به شهروندان ارائه کرده است و باید قدردان این تلاش‌ها بود.

به گزارش مهر، اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: سیاسی شدن پروژهای بزرگی همچون تونل توحید و مترو، امری غیر قابل قبول و مذموم است و نباید به خاطر یکسری مسائل این موضوعات را در سیاست درگیر کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری تهران برای آسایش شهروندان پایتخت‌نشین خاطرنشان کرد: باید به تلاش‌ها و اراده مداوم شهرداری تهران در مسیر رفاه شهروندان خسته نباشید گفت و در مسیر اعتلای شهر و شهروندان، این نهاد را یاری کرد تا فعالیت‌های بزرگتر از تونل توحید انجام دهد.

بادامچیان ادامه داد: تهران به پروژه‌های مهم شهری نیاز دارد و باید از شهرداری حمایت کرد تا در این مسیر گام بردارد.

وی با اشاره به تداوم نامهربانی‌ها از سوی برخی نیروها نسبت به پروژهای بزرگی چون تونل توحید گفت: حامیان برخی گرایش‌ها عملکرد شهرداری را در احداث پروژه تونل توحید زیرسئوال می‌برند و تلاش می‌کنند این پروژه بزرگ را کوچک نشان دهند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: اگر پروژه تونل توحید در زمان فرد دیگری احداث می‌شد منتقدان امروزی تونل توحید به حامیان آن تبدیل می‌شدند و آنچنان تمجیدی انجام می‌دانند تا همگان حیرت‌زده شوند ولی امروز به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند و صرفا به ذکر انتقادات می‌پردازند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به تلاش‌‌های صورت گرفته توسط شهردار تهران افزود: دکتر قالیباف در مدت حضور خود در شهرداری تهران پر تلاش ظاهر شده و نشان داده است که برای خدمت به شهروندان تهرانی تمام توان خود را به کار می‌برد.

برچسب‌ها