لندن‌: بارش برف سنگین موجب شد که یک عروس و داماد برای رسیدن به محل برگزاری مراسم عروسی‌شان به صورت رادیویی درخواست کمک کنند

شدت بارش برف به اندازه‌ای بود که آنها گمان می‌کردند به مراسم نمی‌رسند و این در حالی بود که 40 میهمان آنها هم باید به همراه‌شان به سالن می‌رفتند. به همین دلیل عروس و داماد دست به دامن یک ایستگاه رادیویی شدند و از مردم خواستند باخودرو‌هایشان برای انتقال آنها به سالن محل برگزاری عروسی کمک کنند.

به این ترتیب تعداد زیادی از شهروندان با خودرو‌هایی که قابلیت حرکت در برف سنگین را داشتند به کمک این زوج شتافتند. به این ترتیب مراسم عروسی آنها به موقع برگزار شد.

بیرون آوردن زبان ممنوع

رم: دادگاهی که برای رسیدگی به پرونده‌ای پیش پا افتاده تشکیل شده بود، حکم جالبی صادر کرد. ماجرا از این قرار بود که 2 همسایه بر سر موضوعی ساده دچار مشکل شده و به دادگاه مراجعه کردند. اما در طول رسیدگی به این پرونده یکی از همسایگان ادعایی مطرح کرد که زمینه‌ساز صدور این حکم شد.

این همسایه به قاضی گفت که همسایه‌اش برای بی‌احترامی به او زبانش را بیرون آورده است. این پیرمرد برای اثبات ادعایش عکسی را که با دوربین موبایل گرفته بود به قاضی نشان داد.

به این ترتیب قاضی، مرد همسایه را به اتهام بیرون آوردن زبانش و بی‌احترامی به همسایه به پرداخت 2هزار دلار جریمه محکوم کرد. صدور این حکم سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به راه انداخته است و برخی نظر قاضی را به باد انتقاد گرفته‌اند. با این حال قاضی بر حکم خود پافشاری دارد و این مرد باید جریمه را بپردازد.

فواید قدرت بیش از حد

کانزاس سیتی: کمک بموقع یک مرد قوی‌هیکل موجب شد که یک دختر نوجوان از مرگ حتمی نجات پیدا کند. این دختر 11 ساله در حال عبور از خیابان بود که ناگهان خودرویی حین دنده عقب گرفتن با او برخورد کرد و این نوجوان را زیر گرفت. از سوی دیگر خودرو به دلیل نقص فنی دیگر قادر به حرکت نبود و این در شرایطی بود که دختر نوجوان زیر چرخ‌های خودرو گیر کرده بود.

در همین حال مرد 32 ساله و قوی‌هیکلی که در حال عبور از پیاده‌رو بود، با مشاهده صحنه به کمک این نوجوان شتافت و به تنهایی خودرو را از جا بلند کرد تا این دختر بچه بتواند از زیر چرخ‌ها بیرون بیاید.

او بلافاصله با پلیس تماس گرفت و نیرو‌های امدادی این دختربچه را به بیمارستان انتقال دادند. پزشکان اعلام کردند در صورتی که ابن نوجوان فقط چند دقیقه دیرتر از زیر خودرو بیرون کشیده می‌شد،‌احتمال زنده بودنش وجود نداشت.

برف‌بازی دردسرساز

واشنگتن: در حالی که برف‌بازی فقط جنبه سرگرمی دارد، گروهی 200 نفره که اقدام به برف‌بازی در خیابان کرده بودند، پای پلیس را به میان کشیدند. این گروه در اقدامی هماهنگ راس ساعت معینی به خیابان آمدند و شروع به برف‌بازی کردند.

اما رفته رفته این برف‌بازی به خشونت کشیده شد و برخی از این افراد خودرو‌ها را هدف قرار دادند که موجب انحراف آنها از مسیر شد. به این ترتیب پلیس وارد عمل شد و از ادامه این برف‌بازی جلوگیری کرد.

این در حالی بود که چند خودرو به دلیل این برف‌بازی با یکدیگر تصادف کردند و از سوی دیگر چند نفر هم از ناحیه صورت آسیب‌دیدند. گفتنی است رانندگانی که خودروی‌ آنها به دلیل اصابت گوله برف از راه منحرف شده است از این افراد شکایت کرده‌اند و احتمال محاکمه آنها در دادگاه وجود دارد. از سوی دیگر افرادی که به بیمارستان رفته اند هم ادعای غرامت کرده‌اند.