چهارشنبه ۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

نیوجرسی‌: در حالی که سارقان از هر بهانه‌ای برای سرقت کردن استفاده می‌کنند، یک سارق جوان دست به دامن ویروس آنفلوانزا برای سرقت شد.

این سارق درحالی که ماسک بر صورتش داشت وارد بانک شد و کارمندان را تهدید کرد در صورتی که ساک او را پر از پول نکنند، ویروس آنفلوانزا را با چند عطسه و سرفه در فضا پخش می‌کند.

از آنجایی که بسیاری بر‌اثر ابتلا به این بیماری از دنیا رفته‌اند، کارمندان بانک به شدت ترسیدند و بدون به صدا در آوردن آژیر خطر، خواسته سارق را برآورده کردند. هرچند او موفق به سرقت شد اما پلیس او را چند ساعت بعد دستگیر کرد. گفتنی است که این سارق به هیچ‌وجه به آنفلوانزا مبتلا نبوده است.

دویدن برعکس

تگزاس: مردی برای ثبت نامش در کتاب رکوردهای گینس به صورت برعکس دوید؛ یعنی به جای اینکه به سمت جلو بدود، مسافتی در حدود 4 کیلومتر را عقبگرد دوید.

این مرد که یک معلم است به خبرنگاران گفت: در حالی که نام زنان در این مورد در کتاب گینس به ثبت رسیده است، همیشه جای مردان خالی بوده است. او ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفتم به عنوان یک مرد که در دویدن به سمت عقب ماهر است نامم را در کتاب رکوردهای جهانی جاودانه کنم.

به گفته این معلم مدرسه، دویدن برعکس، کار سختی است که به تمرین زیاد نیاز دارد. او این نکته را یادآور شد که همیشه دنبال زندگی پر هیجان بوده و به همین دلیل به شاگردانش هم توصیه می‌کند که در زندگی‌شان چند کار جالب و به یادماندنی انجام دهند تا در دوران پیری خاطره‌ای برای تعریف کردن داشته باشند.

عصای پیر زن

مادرید: در حالی که تصور می‌شود افراد کهنسال قدرت بدنی پایینی دارند اما این به معنی ضعف همیشگی آنها نیست. این اواخر هم یک مادربزرگ نشان داد افراد مسن خیلی هم ضعیف نیستند.

ماجرا از این قرار بود که یک جوان سارق به سرعت به این زن که در حال پیاده‌روی بود نزدیک شد و قصد داشت کیف پولش را بقاپد. اما این پیرزن 82 ساله که به کمک عصا راه می‌رفت، عصایش را بلند کرد و محکم آن را به فرق سر سارق کوبید به این ترتیب جوان 20 ساله فرصت هیچ عکس‌العملی پیدا نکرد و نقش بر زمین شد.

زمانی که ماموران سررسیدند این سارق همچنان بی‌هوش بود و به ناچار به جای زندان او را به بیمارستان انتقال دادند. گفتنی است که این پیرزن اعتراف کرد در کیف پولش اصلا پول وجود نداشته است اما قصد داشته به این سارق درس خوبی بدهد تا دیگر برای افراد سالمند به بهانه ضعف آنها دردسر درست نکند.

راه رفتن با دست و پا

آنکارا: هزاران سال است که انسان به موجود دو پایی معروف است که روی پاهایش راه می‌رود. این در حالی است که خانواده‌ای در ترکیه استثنایی برای این قانون ایجاد کرده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که اعضای این خانواده علاوه بر پا از دست هم برای راه رفتن کمک می‌گیرند.

اعضای این خانواده 5 نفره از 5 تا 35 سال سن دارند و از بدو تولد به همین شیوه راه می‌رفته‌اند. دانشمندان نارسایی مغزی را دلیل ۴ دست و پا راه رفتن این خانواده می‌دانند. البته برخی از کارشناسان هم معتقدند تکامل معکوس دلیل این نوع حرکت در این خانواده است نه نارسایی مغزی.

به هر حال آنها امیدوارند از این طریق بتوانند نکات مبهم تکامل انسانی را کشف کنند. البته این خانواده به سوژه خوبی برای خبرنگاران و تلویزیون تبدیل شده و هر روز صدها خبرنگار و عکاس به محل زندگی آنها می‌روند و گزارش تهیه می‌کنند.

کد خبر 98034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز