منچستر‌: در حالی که تصور می‌شود گاو‌ها با جثه بزرگشان نتوانند حرکاتی مانند پریدن را انجام دهند اما یک گاو بازیگوش ثابت کرد همنوعانش خیلی هم بی‌دست و پا نیستند

 و می‌توانند همه را غافلگیر کنند. این گاو که در یک دهکده زندگی می‌کرد، وارد حیاط یک خانه شد و بلافاصله با یک پرش بلند از روی جعبه‌ها، روی سقف خانه یک طبقه‌ پرید.

این در حالی بود که صاحبخانه در خانه حضور نداشت و پس از بازگشت گمان کرد که سارقان قصد داشته‌اند از راه سقف وارد خانه‌اش شوند. اما پیگیری‌های پلیس از مردم دهکده نشان داد که خرابی‌های سقف ناشی از پرش گاو روی سقف این خانه بوده است و پای سرقت در میان نیست.

باران پیازی

اوهایو: بی‌دقتی راننده یک کامیون موجب شد که ترافیک سنگینی در بزرگراه ایجاد شود. این کامیون در حال حمل صد‌ها کیلوگرم پیاز بود اما راننده آن بی‌توجه به وزن باری که در حال حمل آن بود با سرعت زیادی در بزرگراه حرکت می‌کرد و عبور از روی یکی از سرعت‌گیر‌ها با سرعت زیاد موجب شد که در عقب کامیون باز شود و صندوق‌های پیاز یکی پس از دیگری در سطح بزرگراه بیفتد.

این در حالی بود که تعداد زیادی از پیازها هم که از جعبه‌ها خارج شده بودند مانند باران روی خودرو‌های در حال تردد فرود می‌آمدند و به این ترتیب یک بی‌نظمی تمام عیار در بزرگراه به راه افتاد، تا اینکه سرانجام سایر رانندگان توانستند با علامت دادن به راننده کامیون از او بخواهند این خودروی سنگین را متوقف کند. هرچند این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما تعداد زیادی خودرو بر اثر تصادف با یکدیگر آسیب دیدند.

نامه 56 ساله

لندن: قوانین سفت و سخت اداره پست نامه‌ای را پس از گذشت نیم قرن به نشانی فرستنده بازگرداند. ماجرا از این قرار بود که 56 سال پیش جوانی 23 ساله برای نامزدش که در شهر دیگری بود، نامه نوشت و آن را به صندوق پست انداخت.

اما از آنجایی که کمتر از 3 پنس تمبر روی پاکت نامه چسبانده بود، اداره پست روی پاکت این نامه مهری زد که نشان می‌داد باید به نشانی فرستنده بازگردانده شود. این در حالی بود که فراموشکاری یکی از کارمندان موجب شد این نامه در کمد جا بماند اما پس از گذشت سال‌های طولانی اجرای عملیات بهسازی در این اداره موجب شد که نامه جامانده پیدا شود.

به این ترتیب نامه به نشانی فرستنده پست شد. این در حالی بود که مرد فرستنده نامه در همان سالی که نامه را پست کرده بود با نامزدش ازدواج کرد و در همان خانه زندگی می‌کردند و به تازگی هم این مرد از دنیا رفته بود.

تغییر نام آبشار

کاراکاس: هوگو چاوز، رئیس‌جمهور ونزوئلا قصد دارد نام یکی از آبشار‌های این کشور را عوض کند. این آبشار یکی از مرتفع‌ترین آبشارهای جهان است و گفته می‌شود که یک آمریکایی برای نخستین بار این آبشار را کشف کرده و به همین دلیل از مدت‌ها پیش این آبشار به نام این مرد آمریکایی نامگذاری شده است.

اما چاوز که به شدت ایده‌های ضدآمریکایی دارد و یکی از دشمنان سرسخت آمریکا به شمار می‌رود، در نطق تلویزیونی خود با مطرح کردن این بحث از مردم کشورش سؤال کرد که چگونه می‌توانند آبشار متعلق به ونزوئلا را با نام آمریکایی بشناسند.

به گفته او به‌طور حتم پیش از این آمریکایی، مردم محلی هم این آبشار را دیده بودند و به همین دلیل نام آبشار باید به نامی محلی که برای مردم ونزوئلا شناخته شده باشد، تغییر پیدا کند. این آبشار در جنوب ونزوئلا واقع شده و ارتفاع آن به حدود یک کیلومتر می‌رسد.