همشهری آنلاین: رئیس جمهور در پنجمین سفر استانی از دور سوم، وارد اهواز مرکز استان خوزستان شد و مورد استقبال امام جمعه، استاندار و برخی دیگر از مقامات محلی قرار گرفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد در این سفر دو روزه علاوه بر دیدار عمومی با مردم اهواز، ریاست کارگروه فرهنگی و جلسه هیئت دولت را بر عهده خواهد داشت.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با نخبگان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان خوزستان دیدار خواهد کرد.

اعضای کابینه نیز در سفر به استان خوزستان علاوه بر دیدارهای مردمی در شهرستان‌ها و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برای بررسی مسائل و مشکلات مردم در شهرستان‌ها و نیز پیگیری مصوبات سفرهای قبلی هیئت دولت به خوزستان در جلسات شورای اداری شرکت می‌کنند.

پیش از عزیمت رئیس جمهور به استان خوزستان، نمایندگان 28 دستگاه دولتی در سطح معاون وزیر در ادارات کل و دستگاه‌های دولتی خوزستان در اهواز مستقر شده و به پیگیری مسائل و مشکلات مردم و ارباب رجوع پرداخته‌اند.

جعفر حجازی استاندار خوزستان در این باره گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان 71 طرح عمرانی در بخش‌های کشاورزی، صنعت، ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان، برق، آب، عمران روستایی و جاده و نیز طرح‌هایی در زمینه اشتغالزایی در 23 شهرستان خوزستان افتتاح می شود و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها که ازجمله مصوبات سفرهای اول و دوم هیئت دولت به استان است 7000 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.