نیویورک‌: شکایت مکرر همسایگان یک واحد آپارتمانی از صاحب یک خانه موجب شد که پلیس با دریافت مجوز وارد این خانه شود.

همسایگان در شکایت‌نامه خود مدعی شده بودند که از این واحد آپارتمانی بوی بسیار بدی به مشام می‌رسد و صحبت‌های ساکنان ساختمان در این مورد با زن میانسالی که در این واحد آپارتمانی زندگی می‌کند هم تا کنون به نتیجه نرسیده است.

پلیس پس از اینکه وارد این خانه شد دریافت که 35 گربه در این خانه یکخوابه زندگی می‌کنند و رسیدگی نکردن به وضعیت بهداشتی آنها موجب شده است که بوی بدی از این محل استشمام شود. موسسه حمایت از حیوانات، همه این گربه‌ها را از خانه این زن خارج کرده است.

انسولین به جای واکسن آنفلوانزا

ماساچوست: اشتباه تیم پزشکی اعزام شده به یک مدرسه موجب شد که دانش‌آموزان این مدرسه راهی بیمارستان شوند. با توجه به فراگیر شدن ویروس آنفلوانزای خوکی در سطح جهان، این روز‌ها برخی از پزشکان استفاده از واکسن آنفلوانزا را توصیه می‌کنند.

به همین دلیل مقامات این مدرسه تصمیم گرفتند برای پیشگیری از ابتلای دانش‌آموزان به این بیماری از این واکسن برای آنها استفاده کنند. اما تیم پزشکی که به مدرسه آمده بود به جای واکسن آنفلوانزا به دانش‌آموزان انسولین تزریق کرد.

این اشتباه موجب شد که برخی از دانش‌آموزان به بیمارستان منتقل شوند. از سوی دیگر والدین دانش‌آموزان هم از مدیر مدرسه و تیم پزشکی شکایت کرده‌اند  وقصد دارند بابت این بی‌توجهی از آنها غرامت بگیرند. گفتنی است که تیم پزشکی به اشتباه کیف مربوط به بیماران دیابتی را با خود به مدرسه برده بودند.

سارق شکمو

فیلادلفیا: یک سارق 50 ساله که با شکستن پنجره وارد یک خانه شده بود به اندازه‌ای در این خانه راحت بود که ماموران پس از ورود به خانه گمان کردند که او صاحبخانه است. ماجرا از این قرار بود که این مرد در تاریکی شب وارد خانه‌ای شد که مطمئن بود ساکنان آن در سفر هستند.

این سارق پس از ورود به خانه به حمام رفت و موهایش را کوتاه کرد. سپس به آشپزخانه رفت و سرگرم سرخ کردن مرغ برای خودش شد. اما یکی از همسایه‌ها که در جریان سفر ساکنان این خانه قرار داشت از روشن شدن چراغ‌های این خانه تعجب کرد و ماجرا را با پلیس در میان گذاشت.

ماموران در حالی وارد این خانه شدند که سارق روی مبل نشسته بود و با لباس راحتی تلویزیون تماشا می‌کرد. آنها در ابتدا گمان کردند که همسایه دچار اشتباه شده است اما دستپاچگی سارق او را لو داد.

فرار از خودروی غرق شده

برلین:  وجود یک اسلحه، جان مرد جوانی را که در خودروی در حال غرق شدن گیر کرده بود، نجات داد. این جوان 30 ساله با سرعت زیادی در حال رانندگی بود که کنترل خودرو را از دست داد و به داخل رودخانه پرتاب شد.

از آنجایی که قفل مرکزی خودرو فعال بود او نمی‌توانست با باز کردن درها خودش را نجات دهد و هرچه به پنجره‌ها هم ضربه زد نتوانست آن را بشکند. در همین حال او به یاد اسلحه‌ای افتاد که همیشه آن را در خودرو‌اش نگهداری می‌کرد.

او چند گلوله به پنجره شلیک کرد و با شکستن آن از خودرو خارج شد و خودش را به ساحل رساند. گفتنی است او با نیرو‌های امداد تماس گرفت تا وی را که بر اثر سرما در حال یخ زدن بود نجات دهند. اما هنگامی که پلیس متوجه شد او اسلحه غیر مجاز حمل می‌کرده اعلام کرد که باید به زندان منتقل شود. این جوان اعتراف کرد که این اسلحه را از خانه دوستش سرقت کرده است.