فلوریدا: 2 سارق جوان به طور اتفاقی با پلیس تماس گرفتند و بازداشت شدند

این سارقان در حال سرقت از یک فروشگاه بودند که تلفن همراه یکی از آنها روی زمین افتاد و همه اجزایش از هم جدا شد. این سارق دوباره اجزای تلفن را به هم متصل کرد و آن را روشن کرد تا رمز عبور را وارد کند.

رمز عبور این گوشی تلفن همراه شماره تلفن پلیس بود و او به اشتباه 2 بار این رمز را وارد کرد که بار دوم تلفن به طور خودکار شماره پلیس را گرفت. به این ترتیب مامور پلیس صدای آنها حین سرقت شنید و با ردیابی سارقان، آنها را در محل سرقت دستگیر کرد. سارقان که به شدت شوکه شده‌ بودند، پس از اطلاع از ماجرا، مدعی شدند که از پیش حدس می‌زده‌اندکه این روز برای آنها روز بداقبالی باشد.

موش هواپیما سوار

اتاوا: برای چندمین بار طی سال جاری میلادی پیدا شدن یک موش در هواپیما موجب شد که یکی دیگر از پرواز‌های بین‌المللی با 205 مسافر لغو شود. ماجرا از این قرار بود که خدمه پرواز در حال آماده‌کردن هواپیما برای ورود مسافران، با یک موش در کابین خلبان برخورد کردند.

آنها برای اینکه موش را به دام بیندازند دست به کار شدند اما تلاش آنها به نتیجه نرسید و این در حالی بود که فقط چند دقیقه به زمان سوار‌شدن مسافران باقی‌مانده بود. سرانجام خلبان مجبور شد وضعیت فوق العاده اعلام کند و از آنجایی که معلوم نبود به دام انداختن موش چه مدت به طول می‌انجامد این پرواز لغو شد.

گفتنی است این شرکت هواپیمایی به تمام مسافران خسارت پرداخت کرده است. نکته جالب اینکه به دام انداختن موش بیش از 8 ساعت به طول انجامید و دست‌آخر یکی از خدمه توانست آن‌را به دام بیندازد.

غرامت از صاحب سالن عروسی

نیویورک: یک زوج جوان فردای روز عروسی‌شان راهی دادگاه شدند تا از صاحب سالنی که مراسم عروسی‌شان در آن برگزار شده بود غرامت بگیرند. این زوج بیشتر از 500 میهمان داشتند و از پیش هم در مورد تهویه و خدمات سالن با مدیریت آن صحبت کرده بودند و مدیر سالن هم متعهد شده بود که همه چیز به خوبی پیش برود.

اما در زمان برگزاری مراسم، دستگاه‌های تهویه خراب شد و هوا به قدری گرم بود که برخی از میهمانان سالن را ترک کردند و در ساعات پایانی مراسم تقریبا کسی در سالن باقی نمانده بود.

این زوج در دادخواستی که به دادگاه ارائه کردند تاکید داشتند که خدمات‌رسانی نامطلوب در این سالن بهترین شب زندگی آنها را به شبی پر از مشکل تبدیل کرد و موجب ناراحتی میهمانان شد. در صورتی که دادگاه شکایت آنها را بپذیرد این زوج می‌توانند غرامت سنگینی دریافت کنند.

تحویل مواد مخدر به جای پیتزا

سیدنی: یک زوج میانسال که پیتزا سفارش داده بودند به جای دریافت غذایشان یک جعبه مواد مخدر دریافت کردند. گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از کارگران رستوران فست‌فود با قاچاقچیان مواد‌مخدر در ارتباط بوده و از موقعیت شغلی‌اش برای رساندن مواد‌مخدر به مشتریان استفاده می‌کرده است.

این کارگر جوان پس از دستگیری اعتراف کرد که مواد‌مخدر را در جعبه پیتزا می‌گذاشته و به مشتریانش تحویل می داده است تا کمترین جای شکی از سوی ماموران پلیس وجود نداشته باشد.

اما در روز حادثه او جعبه مواد‌مخدر را به اشتباه به جای جعبه پیتزا به این زوج تحویل داد. گفتنی است مدیر این رستوران هم به دلیل نظارت‌نکردن بر کار کارمندانش به دادگاه احضار شده است. چنانچه بی‌دقتی وی در انتخاب کارگر ثابت شود، باید هزینه سنگینی بابت آن بپردازد.