گروه حوادث: مرد رمال چنان مشهور شده بود که توانست در مدت کوتاهی از بیش از 2 هزار نفر کلاهبرداری کند.

این مرد با نصب دوربین‌ مخفی در دخمه شیطانی خود، از زنان جوان فیلم می‌گرفت تا در فرصت مناسب از آنها سوءاستفاده کند. مدتی قبل ماموران پلیس امنیت عمومی سمنان از طریق اطلاعات مردمی در جریان فعالیت مردی قرار گرفتند که مدعی بود با دعانویسی و جادو، هر مشکلی را حل می‌کند.

طبق اطلاعاتی که در اختیار پلیس قرار گرفته بود، بیشتر طعمه‌های این مرد زنان جوان بودند که برای بخت‌گشایی یا جلب مهر و محبت همسرشان نزد مرد رمال می‌رفتند تا از طلسم‌های او استفاده کنند. این در حالی بود که بعد از پرداخت مبالغ هنگفتی به این مرد، نه‌تنها مشکلاتشان حل نمی‌شد که به آن افزوده هم می‌شد.

با صدور دستور قضایی، تیمی از ماموران پلیس، تحقیقات محلی درخصوص فعالیت مرد رمال را شروع کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که کاسبی این مرد چنان رونق گرفته بودکه هر کس می‌خواست وی را ملاقات کند می‌بایست از یک هفته قبل وقت می‌گرفت.

ماموران همچنین متوجه شدند که روزانه افراد زیادی در آرزوی حل شدن مشکلاتشان نزد این مرد می‌‌روند و او از این طریق پول هنگفتی به جیب می‌زند. بعد از تکمیل تحقیقات، دستور بازداشت مرد رمال صادر شد و ماموران که از قبل محل فعالیت او را شناسایی کرده بودند، قدم به آنجا گذاشتند. در یک عملیات ضربتی متهم و زن جوانی که همدست او بود، دستگیر شدند و زمانی که ماموران سرگرم بازرسی محل فعالیت وی بودند راز مهمی را کشف کردند.

تحقیقات نشان می‌داد که مرد رمال با نصب دوربین‌های مخفی در دخمه شیطانی خود از زنان جوانی که راز دلشان را نزد او فاش می‌کردند یا برای گرفتن طلسم و جادو نزد او می‌رفتند، فیلم تهیه می‌کرد و این فیلم‌ها را در خانه‌اش نگهداری می‌کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ نصری، رئیس پلیس استان سمنان، با بیان این خبر در جمع خبرنگاران گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متهم با گفتن جملات احساسی و سوءاستفاده از باورهای مذهبی مردم، آنها را فریب می‌داده و از طعمه‌هایش مبالغ هنگفتی دریافت می‌کرده است.

وی ادامه داد: تا‌کنون بیش از 2‌هزار نفر از سراسر کشور برای حل مشکلاتشان نزد این مرد رفته‌ و هدف کلاهبرداری‌های او قرار گرفته‌اند.

سرهنگ نصری با بیان اینکه متهم قصد داشته با تهیه فیلم‌ از طعمه‌هایش از این فیلم‌ها برای ایجاد رابطه نامشروع با زنان جوان استفاده کند، تاکید کرد: خوشبختانه با اقدام بموقع پلیس تمامی فیلم‌های ضبط شده توسط این مرد قبل از انتشار یا سوءاستفاده کشف شدند و مرد رمال و همدستش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.