یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

2 گروگانگیر فراری که در جریان درگیری با پلیس، رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی استان فارس را به شهادت رسانده بودند، دستگیر شدند.

شامگاه چهارشنبه 26 اسفندماه سال گذشته، درحالی‌که بیشتر مردم خود را برای شروع سال نو آماده می‌کردند، خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که از شهادت رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی استان فارس حکایت داشت.

سرهنگ رسول قربانی که از 3 روز قبل از حادثه در جریان ربوده شدن پسربچه‌ای در شیراز قرار گرفته بود، همراه همکاران خود جست‌وجوی گسترده‌ای را برای دستگیری آدم‌ربایان و رهایی گروگان خردسال آغاز کرده بود.

این جست‌وجوها 3 شب مانده به سال نو نتیجه‌ داد و آنها توانستند در بررسی‌های تخصصی مخفیگاه آدم‌ربایان را شناسایی کنند. سرهنگ قربانی برای آزادی پسربچه‌ ربوده شده راهی این محل شد و در یک عملیات غافلگیرانه توانست یکی از گروگانگیران را دستگیر و پسربچه‌ ربوده شده را آزاد کند.

بعد از دستگیری این مرد شرور در بلوار صنایع شیراز، بین ماموران پلیس و آدم‌ربایان درگیری مسلحانه درگرفت که در جریان این درگیری سرهنگ قربانی به شهادت رسید و 2 نفر از متهمان با  استفاده از تاریکی شب پا به فرار گذاشتند. به‌دنبال فرار متهمان، تحقیقات پلیسی برای دستگیری آنها شروع شد و سرانجام ماموران موفق شدند 2 گروگانگیر فراری را که عامل شهادت سرهنگ قربانی بودند دستگیر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اعلام این خبر گفت: متهمان دستگیر شده 2 نفر از اشرار استان فارس هستند که اقدام به گروگانگیری و اخاذی از خانواده گروگان‌ها می‌کردند.

 

کد خبر 107019

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز