همشهری‌آنلاین: یاهو به منظور حفظ برتری در بازار تبلیغات نمایشی، یک شرکت سازنده تبلیغات اینترنتی هدفمند و شخصی شده برای کاربران اینترنت خریداری کرد.

به گزارش ایسنا، مفاد مالی این قرارداد فاش نشده است اما این خرید به یاهو کمک می‌کند فاصله خود با گوگل که فن‌آوری مشابه را سال گذشته با خرید شرکت تراسنت به دست آورد، کم کند.

شرکت Dapper که در سال 2006 بنیان‌گذاری شد، یک پلت‌فرم فن‌آوری را برای ایجاد تبلیغات نمایشی و بهینه‌سازی آن‌ها اداره می‌کند.

طبق اعلام یاهو، این شرکت در حال حاضر با Dapper، تراسنت و شرکت‌های دیگر همکاری می‌کند اما مالکیت شرکت Dapper به یاهو امکان خواهد داد، راهکارهای نوآورانه‌ای را برای شمار بیش‌تری از تبلیغ‌کنندگان فراهم کند و تبلیغات پویا و شخصی شده را برای مصرف‌کنندگان در سایت‌های این شرکت نمایش دهد.

بنا‌بر اعلام این شرکت اینترنتی، انتظار می‌رود خرید Dapper در سه ماهه چهارم سال 2010 نهایی شود.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها