گروه حوادث: زن شیشه‌ای برای اینکه بتواند با همسرش به مسافرت برود دست به سرقت خودرو می‌زد اما بعد از تصادف با آخرین خودروی مسروقه، او و شوهرش دستگیر شدند.

چند روز پیش ماموران پلیس آگاهی شهرستان رشت هنگام گشتزنی در یکی از خیابان‌های شهر متوجه خودروی پرایدی شدند که دچار سانحه شده و داخل جوی آب افتاده بود. داخل خودرو، زوج جوانی به چشم می‌خوردند که ادعا می‌کردند خودروی پراید را از یکی از دوستانشان برای سفر به گیلان قرض گرفته اند اما ماموران وقتی به بررسی شماره پلاک این خودرو پرداختند، متوجه مسروقه بودن آن شدند.

زن و شوهر جوان درحالی‌که همچنان مدعی بودند خودرو را از دوستشان قرض گرفته‌اند به اداره آگاهی منتقل شدند و تحت بازجویی‌ قرار گرفتند. در جریان این بازجویی‌‌ها، زن جوان لب به اعتراف گشود و به سرقت خودروی پراید با استفاده از یک شاه‌کلید در تهران اعتراف کرد. او گفت: برای اینکه بتوانم با شوهرم به سفر بروم، دست به سرقت خودرو می‌‌زدم.

من قبل از سفر با شاه‌کلیدی که در اختیار داشتم دست به سرقت خودروهای پرایدی می‌زدم که تجهیزات امنیتی نداشتند و پس از آن، همراه شوهرم راهی سفر می‌شدیم اما بعد از سرقت آخرین خودرو، وقتی به رشت آمدیم به خاطر مصرف شیشه، کنترل ماشین را از دست دادم و داخل جوی آب افتادیم و دستگیر شدیم.

سرهنگ عبادالله کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان، با بیان این خبر گفت: بعد از اعتراف زن جوان به سرقت چند خودرو با این شگرد، برای او و شوهرش قرار قانونی صادر شد و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.