سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

گروه حوادث: سارق زورگیر درحالی‌که تصور می‌کرد نقشه سرقت را به درستی انجام داده است، از سوی ماموران پلیس ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر شد.

متهم

مدتی قبل درحالی‌که ماموران کلانتری 15 چهارباغ ساوجبلاغ در حال گشتزنی بودند، فردی وحشتزده به آنها مراجعه کرده و مدعی شد یک سارق زورگیر خودرواش را به سرقت برده است. مرد مالباخته در توضیح ماجرا گفت: دقایقی قبل مرد جوانی را به‌عنوان مسافر از میدان دانشگاه کرج به سمت ساوجبلاغ سوار کردم اما زمانی که به محل خلوتی رسیدیم،

ناگهان جوان مسافر با گذاشتن چاقوزیر گلویم با تهدید مرا از خودرو پیاده کرد و با سرقت خودروام متواری شد. با شنیدن اظهارات مالباخته، عملیات مهار برای شناسایی و توقیف خودروی مسروقه آغاز شد و نیم ساعت بعد از سرقت، ماموران گشت پلیس این خودرو را در یکی از جاده‌های اطراف شناسایی و سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی- فرمانده پلیس ساوجبلاغ - با اعلام این خبر گفت: بازپرس شعبه اول دادسرای شهرستان ساوجبلاغ باتوجه به اینکه احتمال می‌رود جوان سارق، سرقت‌های متعدد دیگری را رقم زده باشد با صدور دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از مالباختگان احتمالی خواست برای شکایت به پلیس آگاهی ساوجبلاغ مراجعه کنند.

کد خبر 125551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز