جمعه ۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

گروه حوادث: دزد سابقه‌دار که بعد از سرقت موتورسیکلت دست به کیف‌قاپی در پایتخت می‌زد از سوی پلیس دستگیر شد.

متهم

مدتی قبل مرد جوانی به کلانتری 190 تهران رفت و از سرقت موتورسیکلت آبی‌رنگش خبر داد. او مدعی بود زمانی که موتورش را مقابل‌ خانه‌اش در خیابان مجیدیه شمالی پارک کرده، فرد ناشناسی آن را به سرقت برده است. با این شکایت، مشخصات موتور مسروقه در اختیار تیم‌های گشت پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق موتور شروع شد. درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت، ماموران متوجه شدند که یک سارق کیف‌قاپ با استفاده از موتورسیکلت مسروقه دست به سرقت از عابران پیاده در شرق تهران می‌زند.

از آنجا که تعدادی از مالباختگان چهره سارق کیف‌قاپ را به خاطر داشتند، ماموران به چهره‌نگاری از متهم پرداختند و متوجه شدند که این مرد یک سارق سابقه‌دار به نام مهدی است. خیلی زود مخفیگاه این مرد در شرق تهران شناسایی و وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. بعد از دستگیری این مرد، ماموران در مخفیگاه او 2‌موتورسیکلت مسروقه کشف کردند که وی آنها را در ماه‌های گذشته از صاحبانشان به سرقت برده بود.

سرهنگ موذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: متهم با اعتراف به سرقت موتورسیکلت‌ها، به چندین فقره کیف‌قاپی در مناطق شرق و شمال شرق تهران اعتراف کرد اما از آنجا که احتمال می‌رود وی با استفاده از موتورهای مسروقه، کیف‌قاپی‌های متعدد انجام داده باشد، بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 4 تهران مجوز چاپ عکس بدون پوشش چهره او را در روزنامه‌ها صادر کرده و از شاکیان احتمالی خواسته است برای طرح شکایت به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 125740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز