گروه حوادث: سارق حرفه‌ای با پوشیدن لباس زنانه و تغییر صدا، سوار تاکسی‌های ویژه بانوان می‌شد و بعد از بیهوش کردن طعمه‌هایش، نقشه خود را عملی می‌کرد.

چند روز قبل، زن جوانی نزد ماموران پلیس شهرستان نجف‌آباد در استان اصفهان رفت و از مردی که با لباس زنانه اموالش را به سرقت برده بود، شکایت کرد. این زن به ماموران گفت: ساعتی قبل، فردی که صدایی زنانه داشت، با محل کارم تماس گرفت و درخواست تاکسی کرد. من هم به آدرسی که گفته بود رفتم و او سوار ماشین شد و روی صندلی عقب نشست.

وی ادامه داد: این فرد لباس و صدای زنانه داشت و فکرش را هم نمی‌کردم که قصد سرقت داشته باشد اما بعد از طی مسیری، وقتی به محلی خلوت رسیدیم، ناگهان از پشت سر دستمالی را مقابل بینی‌ام قرار داد و آنجا بود که فهمیدم وی مرد است اما قبل از اینکه بتوانم مقاومتی کنم، بیهوش شدم. چند دقیقه بعد وقتی به هوش آمدم، از اموالم خبری نبود.

بعد از شکایت این زن، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای شروع شد. ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که متهم برای اینکه شناسایی نشود از باجه تلفن همگانی با تاکسی‌سرویس بانوان تماس گرفته و هنگام مراجعه تاکسی، طوری صورتش را پوشانده که صورتش معلوم نشود. از آنجا که احتمال می‌رفت این مرد باز هم با این شگرد دست به سرقت بزند، ماموران به آموزش مسئول تاکسی سرویس بانوان پرداختند و از او خواستند درصورت تماس مشابه، پلیس را در جریان قرار دهد.

بعد از چند روز، زمانی که مرد جوان قصد داشت بار دیگر نقشه‌اش را عملی کند، ماموران توانستند با همکاری مسئول تاکسی‌سرویس بانوان او را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کنند. رئیس‌پلیس شهرستان نجف‌آباد با بیان این خبر گفت: در بازرسی از متهم یک چادر، کیف زنانه، لوازم آرایشی و شیشه حاوی محلول بیهوش‌کننده به همراه پنبه و یک رشته بند کفش کشف شد که او برای بیهوش کردن طعمه‌هایش از آنها استفاده می‌کرد.

وی ادامه داد: مرد جوان بعد از انتقال به اداره آگاهی به سرقت از راننده زن اعتراف کرد و مدعی شد که با تاکسی‌سرویس بانوان تماس گرفته و با تغییر صدا و پوشیدن لباس‌های زنانه‌ نقشه‌اش را عملی کرده است. بعد از اعترافات جوان سارق، پرونده او در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.