گروه حوادث: مردی که در جریان جنایتی هولناک، خواهر و خواهرزاده‌اش را به قتل رسانده بود، چند ساعت بعد از جنایت خود را تسلیم پلیس کرد.

بعد از ظهر یکشنبه گذشته، ماموران کلانتری 148 انقلاب تهران در جریان جنایت هولناکی در یکی از خانه‌های این منطقه قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. قربانیان یک زن 40 ساله و پسربچه 4 ساله وی بودند که به‌نظر می‌رسید بر اثر خفگی به قتل رسیده‌اند و عامل جنایت، جسد یکی از آنها را به نرده‌های داخل خانه بسته بود.

با گزارش ماجرا به بازپرس ویژه قتل تهران، وی همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل جنایت شدند و همزمان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز شد. درحالی‌که چند ساعت از این ماجرا گذشته بود، مرد 50 ساله‌ای به کلانتری تجریش رفت و مدعی شد که خواهر و خواهرزاده‌اش را به قتل رسانده است.

وقتی این مرد ادعا کرد که قربانیان را در خانه‌شان در مرکز شهر خفه کرده است، مشخص شد که وی همان جنایتکار تحت تعقیب است و به این ترتیب ماموران او را بازداشت کردند.سرهنگ شمس، رئیس‌کلانتری 148 انقلاب، با اشاره به اعترافات مرد جنایتکار گفت: متهم در حال حاضر مدعی است که از مدت‌ها قبل با خانواده‌اش بر سر ارثیه پدری اختلاف داشته و به همین خاطر دست به قتل او و فرزند بیگناهش زده است.