چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

گروه حوادث: با گذشت 8 سال از پیدا شدن جسد زن میانسالی در جنوب تهران، تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت ادامه دارد.

مقتول

ساعت 6 صبح 31 خرداد سال 82، ماموران کلانتری 171، در جریان پیدا شدن جسدی در گندمزارهای حوالی بزرگراه بهشت‌زهرا قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. مقتول زن میانسالی بود که به‌نظر می‌رسید مدتی از قتل او گذشته و عامل یا عاملان جنایت، بعد از رها کردن جسد او در گندمزار، تمامی مدارک شناسایی و اموال همراه او را سرقت کرده‌اند. با حضور بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری در محل جنایت، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شده و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد. درحالی‌که متخصصان پزشکی قانونی، علت مرگ زن میانسال را خفگی به خاطر وارد آمدن فشار به گلوی او اعلام کرده بودند، ماموران به بررسی پرونده تمامی زنانی پرداختند که خانواده‌هایشان با حضور در اداره‌های پلیس، از ناپدید شدن آنها خبر داده بودند.

آنها امیدوار بودند با پیدا کردن خانواده مقتول و تحقیق از آنها، به سرنخ‌هایی از عامل جنایت برسند اما به‌رغم گذشت چند روز از جنایت، هیچ گزارشی درخصوص ناپدید شدن زنی با مشخصات مقتول به پلیس مخابره نشده بود. ماموران که تنها راه حل این معمای جنایی را شناسایی خانواده قربانی می‌دانستند، تلاش برای یافتن ردی از آنها را ادامه دادند اما هیچ سرنخی در این مرحله از تحقیقات به دست نیامد. ماموران حتی با بازسازی تصویر چهره مقتول، این تصویر را به تمامی پاسگاه‌ها ارسال کردند اما باز هم ردی از خانواده زن میانسال به دست نیامد.

سرهنگ لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: با گذشت 8 سال از این جنایت، درحالی‌که ماموران تلاش گسترده‌ای برای شناسایی هویت و خانواده مقتول انجام داده بودند اما متأسفانه این تحقیقات هیچ نتیجه‌ای نداشت. وی افزود: قربانی زنی حدودا 40 ساله با قد تقریبی 165 سانتی‌متر است و بازپرس پرونده با صدور مجوز چاپ تصویر بازسازی شده او در روزنامه‌ها از کسانی که وی را می‌شناسند و از خانواده‌اش خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055427 در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران قرار دهند.

کد خبر 135374

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز