گروه حوادث: مرد جنایتکار که برای گرفتن انتقام قتل برادرش 12 سال قبل 2 نفر را به قتل رسانده بود با محموله بزرگ حشیش در مخفیگاهش دستگیر شد.

سال‌ها پیش به‌دنبال یک درگیری طایفه‌ای در شهرستان ایرانشهر، مرد جوانی به ضرب گلوله به قتل رسید و برادرش به نام کریم‌بخش از همان زمان تصمیم گرفت انتقام او را بگیرد. این مرد بعد از شناسایی 2 نفر از طرفین درگیری که تصور می‌کرد در قتل برادرش نقش داشته‌اند، به کمین آنها نشست و هر دو مرد جوان را در سال 78 به رگبار بست و به قتل رساند. به‌دنبال این جنایت، کریم‌بخش پا به فرار گذاشت و گرچه پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری او انجام داد اما هیچ‌وقت ردی از وی به دست نیامد.

مرد جنایتکار که بعد از انتقام‌جویی خونین، زندگی‌ مخفیانه‌ای را در پیش گرفته بود، از ایرانشهر گریخت و به چابهار رفت. او در آنجا با تهیه مدارک جعلی، نام و نشانی قلابی برای خود برگزید و زندگی تازه‌ای را شروع کرد. زندگی‌ای که با قاچاق مواد‌مخدر و خرید و فروش آن در شهر همراه بود. با گذشت 12 سال از جنایت، درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت، پلیس ایرانشهر به سرنخ‌هایی دست‌یافت که نشان می‌داد این مرد در خانه‌ای در شهرستان چابهار مخفی شده است.

با گزارش ماجرا به پلیس ایرانشهر، تیمی‌ از ماموران وارد عمل شدند و بعد از شناسایی مخفیگاه مرد جنایتکار، آنجا را محاصره کردند. وقتی آنها قدم به خانه این مرد گذاشتند، وی ابتدا خود را با نام جعلی شوکت معرفی کرد اما زمانی که متوجه شد پلیس از جنایتی که او سال‌ها پیش مرتکب شده بود خبر دارد، خود را تسلیم ماموران کرد. با کشف تعدادی مدارک و اوراق شناسایی جعلی به همراه 35 کیلو و 800 گرم حشیش از مخفیگاه این مرد، وی به قتل 2 نفر در ایرانشهر و خرید و فروش مواد‌مخدر اعتراف کرد و راهی بازداشتگاه شد.