تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۹

گروه شهری: پل تقاطع خیابان توس و بزرگراه یادگار امام تکمیل و به شهروندان تحویل‌ شد.

مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدیدی که روز سه‌شنبه (25 مردادماه) به اتفاق عیسی شریفی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری از روند پیشرفت پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام داشت، ضمن اعلام این مطلب گفت: با اجرای مراحل نهایی آسفالت و خط‌کشی تقاطع خیابان توس و بزرگراه یادگار امام که نقش مهمی در برقراری ارتباط شرقی- غربی شهروندان ساکن حاشیه این بزرگراه خواهد‌داشت، ترافیک در این تقاطع مهم شرقی - غربی جریان یافت.

همچنین بلافاصله پس از این گشایش ترافیکی، عملیات‌عمرانی جهت مسقف ‌کردن مسیر حدفاصل خیابان توس و دامپزشکی آغاز‌شده تا با‌تکمیل تراز‌صفر این بخش از بزرگراه یادگار امام‌ و برقراری دسترسی‌های محلی، مشکلات شهروندان در این زمینه به‌طور کامل مرتفع‌شود.

تاکنون برای اجرای تراز صفر مسیر حدفاصل خیابان توس و دامپزشکی، هر 6 شمع‌ستون مورد نیاز احـداث‌شـده و پس از اجرای قالب‌بندی و بتن سقف در ماه‌های آینده، این بخش از بزرگراه نیز آماده بهره‌برداری خواهدشد.از عملیات اجرای تقاطع‌ هاشمی در بزرگراه یادگار امام‌ نیز خبر‌می‌رسد که علاوه بر تلاش برای شناسایی دقیق معارضان تأسیساتی پس از عملیات سونداژ، تعداد 30 شمع‌ستون از 64 شمع‌ستون مورد نیـاز بـه‌طـور کـامـل احداث شده‌است. علاوه‌بر این، کار حفر تونل جهت انتقال آب کانال قل‌قلی آغاز و عملیات اجرایی آن در‌حال پیشروی است.

در جریان بازدید روز سه‌شنبه معاونان شهردار تهران از پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام، لزوم رفع معارضان ملکی باقیمانده در اسرع‌وقت مورد تأکید قرارگرفت تا این معبر حمل‌ونقلی شریانی، در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

منبع: همشهری آنلاین