اوهایو: دادگاهی در آمریکا یک‌مرد خلافکار را به 347سال زندان محکوم کرد.

جیمز‌استارک 58ساله، 19‌عمل خلاف قانون از جمله آدم‌ربایی، آزار کودکان، دزدی و ... انجام داد. او طی انجام آخرین جرمش، برای یکی از بستگان خود مزاحمت ایجاد کرد و پس از آن بودکه پلیس وی را دستگیر و راهی زندان کرد. گفتنی است این مرد تاکنون به شیوه‌های گوناگونی از دست پلیس فرار کرده بود. البته استارک در سال 2010میلادی پس از 8سال فرار از چنگ قانون، دستگیر شد ولی تا آن زمان دادگاه مجازات دقیق او را مشخص نکرده بود. تعیین مجازات به‌ این شکل در تاریخ بی‌سابقه بوده و گفته می‌شود که ممکن است مجازات استارک به گونه‌ای دیگر تغییر کند.

راه رفتن گربه‌ روی دوپا

لندن: یک‌مرد انگلیسی از گربه‌ای نگهداری می‌کند که روی دوپایش راه می‌رود. این گربه سفید که از نژاد گربه‌های پرشین است، اغلب مواقع روی دو پایش می‌ایستد و مانند سایر گربه‌ها چهار دست و پا حرکت نمی‌کند. عکاس حرفه‌ای که برای ثبت تصاویری از شیوه راه رفتن این گربه به خانه صاحب آن رفته بود به خبرنگاران گفت: این گربه در خیابان روی دوپایش راه می‌رفت و هرکسی به آن نزدیک می‌شد بی‌توجه، به همان صورت به راه رفتن ادامه می‌داد. دیوید مک‌نیه ادامه داد: فقط زمانی این گربه روی چهار دست و پایش راه رفت که آن‌را به‌همراه صاحبش از ارتفاع کوتاهی به پایین انداختیم. این گربه با چهار و دست‌پا روی زمین فرود آمد و سپس کمی با چهار‌دست و پا راه رفت.

مسابقه زیرآبی رفتن در لجنزار

کاردیف: بیست‌وششمین دوره مسابقات زیرآبی رفتن در لجنزار برگزار شد. امسال در این رقابت، 110شرکت‌کننده به رقابت پرداختند. این شرکت‌کنندگان باید مسیر گل‌آلود و لجنزاری به‌طول 55متر را به‌صورت رفت و برگشت طی می‌کردند. در رقابت امسال مردی به نام دن‌مورگان توانست این مسیر را در زمان یک‌دقیقه و 30ثانیه طی کند و رکورد سال گذشته راحدود 6ثانیه بهبود ببخشد. در این مسابقه شرکت‌کنندگان مجاز بودند از یک‌لوله تنفسی برای نفس کشیدن در زیر لجن استفاده کنند. با وجود این، امسال چند پزشک آماده بودند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی به شرکت‌کنندگان کمک کنند. گفتنی است علاوه بر سختی مسیر، در طول مسابقه ماهی‌‌ها و حشرات هم مزاحم شرکت‌کننده‌ها می‌شدند.

دویدن روی سیب گاززده

نیویورک: جوزف تیم یکی از کاربران محصولات اپل است که مانند بسیاری دیگر از کاربران محصولات این شرکت در سرتاسر جهان، پس از شنیدن خبر استعفای مدیر‌عامل این شرکت، بسیار غمگین شد و تصمیم گرفت ناراحتی خود را به گونه ویژه‌ای بروز بدهد. به همین منظور مسیر 20کیلومتری و به شکل یک‌سیب گاز خورده را دوید. وی برای دویدن در این مسیر از دستگاه جی‌پی‌اس گوشی همین شرکت استفاده کرد. جزئیات مسیر طی شده مانند فاصله، شتاب، کالری سوزانده شده، شدت تپش قلب و طول مسیر طی شده نیز روی وب‌سایت ویژه این گوشی نمایش داده می‌شد. جوزف می‌گوید برای طی کردن این مسیر بدون برنامه‌ریزی قبلی ناگهان تصمیم گرفته و آن‌را انجام داده است.

منبع: همشهری آنلاین